معاون اجرایی رئیس جمهور:

بیش از ۲ هزار میلیارد تومان از مصوبات سفر رئیس جمهور به زنجان پرداخت شد

زنجان _ معاون اجرایی رییس جمهور گفت: در دور اول سفر رئیس جمهور به استان زنجان بیش از چهار هزار میلیارد تومان مصوب شده بود که از این میزان بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان تاکنون تامین اعتبار و پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۵۲۱۳۷۷
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ محسن منصوری در حاشیه بازدید از واحد تولید انواع سیم لاکی زنجان افزود: مصوبات سفر رئیس جمهور به استان‌ها با جدیت در حال پیگیری است که در استان زنجان نیز بخش‌هایی اجرایی شده و به اتمام رسیده و بخشی نیز در حال اجراست که در اولین فرصت آماده بهره برداری می‌شود.

بیش از ۲ هزار میلیارد تومان از مصوبات سفر رئیس جمهور به زنجان پرداخت شد

وی با بیان اینکه در نشست بعدازظهر امروز با روسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان مشکلات احتمالی در اجرای طرح‌ها بررسی و برای حل آن راهکار‌های لازم ارائه خواهد شد، اظهار کرد: رفع موانع موجب تسریع در اجرای طرح‌ها خواهد شد.

منصوری یکی از پروژه‌های مهم دور اول سفر رئیس جمهور به زنجان را اجرای خط دوم راه آهن تهران - زنجان ذکر کرد و یادآور شد: این پروژه در برخی نقاط به خوبی اجرا شده است و در برخی نقاط هم گره‌هایی وجود دارد.

بیش از ۲ هزار میلیارد تومان از مصوبات سفر رئیس جمهور به زنجان پرداخت شد

وی تصریح کرد: مطالبات اصلی مردم زنجان این است که خط دوم ریلی حد فاصل زنجان - قزوین اجرایی شود که این پروژه هم اکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در برخی نقاط کاملا تکمیل شده است و برخی نقاط نیز تاخیر دارد.

معاون اجرایی رییس جمهور خاطرنشان کرد: با تصمیماتی که امروز گرفته شد، یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در کمتر از یک سال به این پروژه تزریق می‌شود و با هماهنگی استانداران قزوین و زنجان کار به سرعت دنبال می‌شود تا این مطالبه و وعده به زودی محقق شود.

منصوری یکی دیگر از برنامه‌های سفر خود به زنجان را حضور در آیین افتتاح شرکت صنایع سیم لاکی زنجان بیان کرد و گفت: ایران ترانسفو به عنوان شرکت بالادستی این صنعت، بیش از ۸۱۰ میلیارد تومان در آن سرمایه گذاری کرده و این پروژه دانش بنیان از هر لحاظ مهم و نیاز کشور است و ارز بری قابل توجهی دارد.

بیش از ۲ هزار میلیارد تومان از مصوبات سفر رئیس جمهور به زنجان پرداخت شد

وی یادآور شد: با توجه به شرایط تحریم کشور، صنایع سیم لاکی زنجان از مرحله برنامه ریزی تا طراحی و اجرا به صورت خودکفا اجرا شده است و با شروع پروژه هم از نظر اقتصادی و اشتغالزایی اتفاق‌های خوبی در استان افتاده است.

منصوری تاکید کرد: دولت خود را موظف و مکلف به حمایت از این صنایع می‌داند که بخشی از این حمایت‌ها حضور میدانی و حمایت معنوی است و بخشی نیز گشودن گره‌هایی است که در زمینه تولید وجود دارد و دولت همه جانبه آن‌ها را پیگیری خواهد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار