در راستای رشد تولید و مهار تورم :

بازگشت دوباره صنایع نشاسته الوند به چرخه تولید پس از 14 سال

کارخانه صنایع نشاسته الوند، بزرگترین تولید کننده نشاسته مورد نیاز برای صنایع غذائی در کشور پس از گذشت ۱۴ سال به چرخه تولید بازگشت.
کد خبر: ۹۵۲۱۰۹۹
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ، یکی از دستاورد‌های شاخص دولت سیزدهم برای کمک به رونق تولید واشتغال در بخش‌های مختلف کمک به باگزداندن واحد ها‌ی تولیدی غیر فعال و تعطیل شده به چرخه تولید با استقاده از همه ظرفبت‌ها است به گونه‌ای این حمایت‌های مالی، اعتباری و مشاوره‌ ای در استان همدان منجربه بازگشت بیش از ۱۵۰ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی و خدماتی به چرخه تولید در کمتر از بیست ماه فعالیت دولت در استان شد.

صنایع نشاسته الوند با فرآوری ۲۴۰ تن فراوری آرد برای تولید نشاسته بزرگترین تولید کننده نشاسته مورد نیاز برای صنایع غذائی در کشور محسوب مب شود و در کنار آن تولید کننده نشاسته گلوتن و گلوگز گندم کشور هم محسوب می شود.

این واحد عظیم تولیدی و شاخص کشور در عرصه تولید نشاسته بیش از ۱۴ سال به دلائلی غیر فعال شده بود که با حمایت‌های مدیران ارشد استان مجددا به چرخه تولید بازگشت و امروز بیش از ۴۳۰ نفر بصورت مستقیم وغیر مستقیم در این واحد صنعتی بزرگ مشغول بکار هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار