در استان مازندران صورت گرفت :

مدیریت مصرف هوشمند راه برون رفت از چالش‌های پیش روی صنعت برق است

حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران با فولادی مدیرعامل شرکت تولید برق استان مازندران دیدار کرد.
کد خبر: ۹۵۲۰۸۷۸
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور؛ حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران با فولادی مدیرعامل شرکت تولید برق استان دیدار کرد.

حسینیان در این دیدار گفت: جامعه کارگری که از کشاورزی و صنعت تا خدمات، که بار پیشرفت و توسعه کشور را به دوش می‌کشد همواره در مقاطع گوناگون باعث ناامیدی رسانه های دروغ پردازی لندنی و سعودی است.

وی تاکید کرد: قشر شریف کارگری و کارفرمایی با وجود سختی ها و مشکلات همواره متعهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و هستند.

وی اظهارداشت: کارگران نقش ارزنده‌ای از دیرباز در تمام عرصه های نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور داشته و دارند و تشکل‌ها و کانون‌های فعال در این حوزه می‌بایست برای مقابله با عملیات روانی دشمن با آموزش و اطلاع رسانی روشنگری کنند.

حسینیان در ادامه ضمن تقدیر از پایگاه مقاومت بسیج شرکت تولید گفت:باتوجه به اهمیت و ضرورت وجود برق در زندگی مردم، تامین رفاه و آسایش شهروندان در گرو پایداری شبکه های برق است.

وی افزود: باتوجه به شروع فصل گرم و جلوگیری از خاموشی ها و مدیریت هوشمند مصرف انرژی نتایج مثبت محیط زیستی، صیانت از سرمایه ملی و امنیت خاطر اجتماعی مردم شریف را به همراه خواهد داشت.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران گفت: مدیریت مصرف هوشمند راه برون رفت از چالش‌های پیش روی صنعت برق است و با رویت پذیری و کنترل پذیری مشترکین بخش‌های مختلف و مشترکین خانگی پرمصرف می‌توان گام اساسی برای مدیریت پیک بار در تابستان پیش رو برداشته شود.

ارسال نظرات