خبرهای داغ:
به همت سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان همدان صورت گرفت

برگزاری نشست مطالبه‌گری بسیج اساتید و مدرسین حوزه علمیه استان همدان

همدان-نشست مطالبه‌گری بسیج اساتید و مدرسین حوزه علمیه استان همدان با حضور حجت الاسلام بطحائیان قائم مقام حوزه علمیه استان همدان به همت سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۰۷۱۷
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نشست مطالبه‌گری بسیج اساتید و مدرسین حوزه علمیه استان همدان با حضور حجت الاسلام بطحائیان قائم مقام حوزه علمیه استان همدان برگزار شد.

این برنامه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فرمودند «نگذارید پرچم مطالبه گری زمین بماند» و کمک به حل مشکلات در حوزه های علمیه استان همدان برای تربیت طلبه تراز انقلاب اسلامی  با استفاده از نظرات اساتید بسیجی حوزه علمیه، نشست صریح وشفاف با حضور جمعی از اساتید بسیجی حوزه علمیه شهرستان همدان و بهار به صورت حضوری و اساتید سایر شهرستان‌های استان به صورت آنلاین در حوزه علمیه آیت الله آخوند (ره) به همت پایگاه مقاومت شهید مطهری سازمان بسیج اساتید،طلاب وروحانیون استان همدان برگزار شد.

در این نشست اساتید به بیان نکته نظرات و پیشنهادات خود در راستای حوزه تراز انقلاب اسلامی و... پرداختند.

حجت الاسلام بطحائیان با بیان اینکه این جلسات باید در سایر نهادها ودستگاه‌ها نیز فرهنگ‌سازی شود، گفت: حوزه با این نشست نشان داد که وقتی به استانداری و... پیشنهاد برگزاری جلسات مطالبه گری برای روشن شدن افکار عمومی می‌دهد خود در این موضوع پیشگام است.

برگزاری نشست مطالبه‌گری بسیج اساتید و مدرسین حوزه علمیه استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار