معاون علمی سپاه ناحیه امام حسین (ع):

علم و دانش امروز یکی از مولفه‌های قدرت ملی است

معاون علمی سپاه ناحیه امام حسین (ع) گفت: تربیت یک نسل با دانش، متخصص و جریان ساز در کشور از اولویت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۲۰۶۰۳
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرگرد پاسدار امیر آقا بابایی معاون علمی سپاه ناحیه امام حسین (ع) و مدیر مرکز رشد و نوآوری شهید احمدی روشن این سپاه ناحیه، با اشاره به اهمیت علم و دانش و تربیت نیروی متخصص و کارآمد در این حوزه، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم سپاه بهره گیری از ظرفیت نخبگان و تربیت و آموزش نیرو‌های انسانی کارآمد است.

علم و دانش امروز یکی از مولفه‌های قدرت ملی است

وی با اشاره به فعالیت مرکز رشد و نو آوری شهید احمدی روشن سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج، افزود: در مرکز رشد و نوآوری احمدی روشن علاوه بر آموزش و تربیت نیروی انسانی متخصص، بستر رشد و شکوفایی نخبگان، شرکت‌های دانش بنیان و افراد نوآور و خلاق فراهم خواهد شد.

سرگرد پاسدار امیر آقابابایی با بیان اینکه مرکز رشد و نوآوری شهید احمدی روشن سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج در پنج کارگروه تخصصی در حال فعالیت است، تصریح کرد: کارگروه‌های فناوری اطلاعات، هوش مصنوعی، رباتیک، هوا فضا و بهداشت و درمان از مهم‌ترین کارگروه‌های تخصصی مرکز رشد و نوآوری شهید احمدی روشن است.

معاون علمی سپاه ناحیه امام حسین (ع) با تاکید بر لزوم تربیت نیرو‌های متخصص در حوزه فناوری‌های نوین، خاطرنشان کرد: از ابتدای تابستان برنامه‌هایی جهت آموزش هوش مصنوعی، چت پی تی، تری دی مکس Vr, Ar در مرکز رشد و نوآوری مرکز شهید احمدی روشن کرج در جریان خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار