خبرهای داغ:
دادستان شهرستان البرز؛

یک متخلف دارویی شناسایی و دستگیر شد/ کشف ۷۰ کیلوگرم داروی غیرمجاز

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از شناسایی و دستگیری یک متخلف دارویی و کشف و ضبط 70 کیلوگرم داروی غیرمجاز خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۰۶۰۲
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵

 

قزوین_ به گزارش بسیج، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی زاده در تشریح این خبر گفت: حسب گزارش ضابطین قضایی فردی در شهر الوند اقدام به خرید داروهای غیرمجاز و خارج از شبکه توزیع دارو به صورت عمده نموده و در بین داروخانه ها، پزشکان، عطاری ها و... عرضه می نماید؛ که در این خصوص پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرای شهرستان تشکیل و متهم موصوف تحت تعقیب کیفری قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص دستورات قضایی لازم صادر و این متهم شناسایی و دستگیر شد و در بازرسی از منزل و محل کار این فرد مقدار 70 کیلوگرم انواع شربت و قرص غیرمجاز و ممنوعه به میزان حدود هشتصد میلیون تومان کشف شد.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان داشت: همچنین در بازرسی بعمل آمده مقدار 140 لیتر انواع مشروبات الکلی متعلق به متهم نیز کشف و ضبط شد.

حجت الاسلام تقی زاده اظهار داشت: این متهم در این حوزه دارای سابقه کیفری تعلیقی است و در این پرونده به دلیل عجز از تودیع تامین کیفری روانه زندان شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز در پایان خاطرنشان کرد: تحقیقات در خصوص سایر اقدامات غیرقانونی این فرد و شناسایی اشخاص مرتبط که اقدام به خرید و فروش این حجم داروی غیرمجاز می نموده، ادامه دارد و قطعاً با متخلفان برخورد قانونی می شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها