نهضت تولید محتوا یکی از اولویت فرهنگی کشور در عرصه جهاد تبیین است.

نهضت تولید محتوا یکی از اولویت فرهنگی کشور در عرصه جهاد تبیین است.
کد خبر: ۹۵۲۰۵۴۵
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ رییس سازمان بسیج هنرمندان استان البرز:

نهضت تولید محتوا یکی از اولویت فرهنگی کشور در عرصه جهاد تبیین است.

«نوروزی‌فر» با اشاره به اهمیت مقوله تولید محتوا در جهاد تبیین و جنگ روایت‌ها، گفت: نهضت تولید محتوا یکی از اولویت‌های مهم فرهنگی کشور در عرصه جهاد تبیین است.


«ابراهیم نوروزی فر» رییس سازمان بسیج هنرمندان استان البرز، اظهار داشت: امروز در جنگ روایت‌ها اگر ما روایت نکنیم بدون تردید دشمن روایت مجهول خود را ارائه خواهد کرد.

وی با اشاره به مسئولیت تاریخی هنرمندان در عرصه جهاد تبیین و روشنگری، تصریح کرد: باید بستر حضور و مشارکت هنرمندان در عرصه جهاد تبیین و به ویژه تولید محتوا فراهم شود.

نوروزی فر با اشاره به لزوم حمایت از هنرمندان اصیل و انقلابی افزود: حمایت از هنرمندان ضمن اینکه می‌تواند به تعالی فرهنگ و هنر در کشور بیانجامد می‌تواند در عرصه تولید محتوا نیز بسیار موثر باشد.

رییس سازمان بسیج هنرمندان استان البرز با اشاره به اینکه امروز نسل جوان در معرض ملیون‌ها محتوایی است که می‌توانند فکر و روح او را به نحو مخربی تحت تاثیر قرار دهند، خاطرنشان کرد: تولید محتوای ایرانی اسلامی یکی از مهمترین راهکار‌ها در برابر تهاجم فرهنگی همه جانبه دشمنان است و مسئولان فرهنگی کشور باید توجه عمیقی به این مسأله نشان دهند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار