خبرهای داغ:

برنامه های بزرگداشت دهه امامت و ولایت توسط بسیج دانش آموزی امیدیه

جلسه ستاد برنامه ریزی بزرگداشت دهه امامت و ولایت با حضور مدیریت آموزش و پرورش، معاونت پرورشی، مسئولین بسیج دانش آموزی ، مسئولین دارالقرآن ها، حراست اداره و کارشناس ارزیابی و کارشناس عترت برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۲۰۴۷۱
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵

در این جلسه مدیریت آموزش و پرورش امیدیه ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر خم، دهه مبارک امامت و ولایت را زمینه ای برای بالغ شدن فکری و روانی جامعه در پذیرش آموزه های ناب حکومت اسلامی عنوان کرد و آن را بر ایجاد زمینه های ظهور حکومت آقا امام زمان (ع) موثر دانست.

 

در ادامه این جلسه، معاونت پرورشی نیز در باب لزوم مشارکت عمومی کلیه دستگاه های اجرایی و روند برنامه ریزی مناسب در جهت گرامیداشت هر چه بهتر و با شکوه تر جشن های دهه امامت و ولایت سخنانی را ایراد نمود.

گفتنی است برگزاری نشست های دانش آموزان و همکاران توسط بسیج دانش آموزی، محافل انس با قران کریم، مصاحبه دانش آموزی (جهاد تبیین و بحث غدیر)، مسابقات و جشن های ویژه اعیاد در مراکز مساجد با همکاری طلاب و همچنین در مدارس با مشارکت هئیت های دانش آموزی ،پویش های مجازی، مسابقه خطبه خوانی غدیر ویژه دانش آموزان( با اهدای مبلغ ۲ میلیون تومان) از جمله برنامه های مهم ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت بود که مورد گفتگو و بررسی قرار گرفت و نکات نهایی لازم در این زمینه ارائه و جمع بندی شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار