خبرهای داغ:
شعبانی:

همسران و مادران شهدا اجرشان کمتر از شهدا نیست

همدان- نویسنده کتاب فانوس حرم گفت: همسران و مادران شهدا اجرشان کمتر از شهدا نیست؛ شاید دردی را که این همسران و مادران دارند کمتر از شهادت نیست.
کد خبر: ۹۵۲۰۱۵۳
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، زینب شعبانی در  نشست صمیمی(روایت عاشقی) که با حضور همسر شهید فانوسی و اصحاب رسانه در سرپرستی روزنامه کیهان و همدان سلام برگزار شد، اظهار کرد: کتاب جزء رسانه است و اثرگذاری آن در ذهن فرد می‌تواند بیشتر باشد.

وی با بیان اینکه کتاب منزلت مالی ندارد و افتخار منزلت اجتماعی دارد، افزود:  این کتاب برای خودم اثر خود را داشت، امیدوارم برای همه اثرگذار باشد حتی اگر یک نفر باشد.

نویسنده کتاب فانوس حرم گفت: کتاب شهید فانوسی و دیگر کتب شهدای مدافع حرم که به چاپ ابراهیم هادی رسیده قبل از آن با بنده برای نوشتن کتاب تماس گرفتند.

وی ابراز کرد: یکشنبه‌ها ساعت ۲ منزل شهید می‌رفتم و حدود دو ساعت مصاحبه می‌گرفتم که در مجموع ۱۰ جلسه شد و حدود ۶ ماه طول کشید تا مصاحبه‌ها را پیاده کردم و وقتی کار تکمیل شد به همسر شهید دادم که اگر جایی ایراد داشت تکمیل کند.

شعبانی با بیان اینکه این کتاب در طول ۶ ماه نوشته و چاپ شد و به لطف خداوند مورد استقبال قرار گرفت، گفت: به عنوان یک خانم شرایط همسر شهید را درک می‌کردم.

وی عنوان کرد: از سال ۹۱ شروع به نوشتن کردم، ۱۱ کتاب چاپ شده ۴ جلد در حال چاپ و دو کتاب در حال تدوین است؛ در آخرین کتاب تلاش داریم ۳۰۰ شهید را در چندین جلد تدوین کنیم که در مجموع ۱۶ کتاب تاکنون چاپ شده است.

نویسنده کتاب فانوس حرم گفت: همسران و مادران شهدا اجرشان کمتر از شهدا نیست؛ شاید دردی را که این همسران و مادران دارند کمتر از شهادت نیست.

 

خبرنگار: فرزانه کیانپور

انتهای پیام/

ارسال نظرات