خبرهای داغ:

دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با فرماندار ویژه شهرستان

شاهرود_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در راستای نیازمندی‌های حوزه سلامت با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۵۱۹۶۸۳
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷

دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با فرماندار ویژه شهرستانبه گزارش خبرگزاری بسیج، رئیس و معاون توسعه مدیریت و منابع، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی، مدیر برنامه و بودجه و مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود دیدار و در خصوص نیازمندی‌های حوزه سلامت این شهرستان با وی گفتگو کرد.
دکترشیبانی با ابراز رضایت از خدمات صورت گرفته در حوزه سلامت افزود: خدمت شایسته و بی منت در حال حاضر اولویت اصلی همه ما به عنوان کارکنان حوزه سلامت شهرستان می‌باشد و تمامی مجموعه در سطح شهرستان خوشبختانه تلاش‌های ارزنده‌ای را بکار بسته اند تا رضایت مردم را در بالاترین سطح ممکن بدست آورند.
ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات کارکنان بهداشت و درمان دانشگاه به ویژه دکتر شیبانی سکان دار حوزه سلامت قدردانی و بیان کرد: تلاش و پیگیری ریاست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود یکی از مولفه‌های مهم و تاثیرگذار در ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف شهرستان‌های شاهرود و میامی می‌باشد و ان‌شاءالله با همکاری همه بخش‌ها شاهد ارتقای خدمات حوزه سلامت باشیم.
این نشست در راستای بهبود زیر ساخت‌های حوزه سلامت شهرستانحفظ و ارتقاء سلامت شهروندان و بهبود کیفیت زندگی مردم و اتخاذ تدابیر مناسب جهت کاهش مشکلات بهداشتی و درمانی مورد بحث و تبادل نظر طرفین قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار