امضای تفاهم نامه هلال احمر با شرکت شهرک های صنعتی زنجان در خصوص احداث پایگاه امدادی

زنجان _ سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تفاهم نامه همکاری به منظور احداث پایگاه امداد و نجات جاده ای با شرکت شهرک های صنعتی این استان امضا شد.
کد خبر: ۹۵۱۹۶۵۳
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶

امضای تفاهم نامه هلال احمر با شرکت شهرک های صنعتی زنجان برای احداث پایگاه امدادی

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، مهندس حکمت اله هاشمی افزود: با توجه به اهداف انسان دوستانه جمعیت هلال احمر که در راستای تسکین آلام بشری، تامین احترام، حمایت از زندگی، سلامت انسان‌ها و ترویج صلح و دوستی تلاش می‌کند.

وی اظهار داشت: به همین منظور بهره مندی از توانمندی‌های متقابل، ارتقای سطح آمادگی و همکاری متقابل کارگزاران و کارفرمایان در زمان وقوع حوادث، ترویج فرهنگ خود امدادی و همچنین ساماندهی کمک‌ها و مساعدت‌های واحد‌های صنعتی در مواقع جمع آوری کمک‌های مردمی، این تفاهم نامه مابین جمعیت هلال احمر استان و شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان منعقد شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این تفاهم نامه در راستای تامین زمینی به مساحت ۲۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی نوآوران به منظور احداث پایگاه امداد و نجات با هدف امدادرسانی در حوادث امضا شد.

هاشمی یادآوری کرد: امدادرسانی در حوادث با اولویت واحد‌های مستقر در شهرک صنعتی نوآوران (تخصصی روی) و حوادث جاده‌ای در آزادراه زنجان – تبریز با همکاری و بهره مندی از توانمندی و پشتیبانی هلال احمر و شرکت شهرک‌های صنعتی خواهد بود.

وی ادامه داد: راه اندازی و تجهیز خانه‌های در واحد‌های صنعتی منتخب، برگزاری دوره‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه برای نیرو‌های شاغل در کارخانه‌ها و کارگاه‌های شهرک‌های صنعتی جهت مقابله با حوادث با همکاری و هماهنگی معاونت صنایع کوچک شرکت و صدور گواهینامه از اهداف انعقاد تفاهم نامه به شمار می‌رود.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: اجرای مانور امدادی مشترک در شرکت شهرک‌های صنعتی استان، همکاری برای جذب و عضویت صاحبان مشاغل شهرک‌های صنعتی در مجمع خیرین هلال احمر و پشتیبانی ترابری در جمع آوری و ارسال کمک‌های مردمی به مناطق حادثه دیده کشور از دیگر اهداف امضای تفاهم نامه است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار