معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان زنجان خبر داد؛

ثبت نام سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج

زنجان - معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان زنجان از ثبت نام سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج خبر داد و گفت:این دوره از مسابقات در سه بخش فردی، خانوادگی و گروهی ویژه خواهران و برادران در زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۱۹۶۰۲
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲

ثبت نام سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج

حجت الاسلام محسن جعفری در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان،با بیان این مطلب اظهار داشت: ثبت نام سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج توسط دارالقرآن بسیج معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان زنجان آغاز شده و تا ۲۰ تیرماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در سه بخش فردی، خانوادگی و گروهی ویژه خواهران و برادران برگزار خواهد شد،گفت: رشته خانوادگی از سال گذشته به مسابقات قرآن بسیج افزوده شده است که این رشته در اولین دوره با استقبال بالای خانواده‌ها روبرو شد.

حجت الاسلام جعفری خاطر نشان کرد:این مسابقه در ۵ مرحله مساجد و پایگاه‌ها (حوزه‌ای)، مرحله شهرستانی (ناحیه‌)، مرحله استانی، مرحله ارزیابی کشوری (نیمه‌نهایی) و مرحله نهایی کشوری برگزار می شود.

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان زنجان هدف از برگزاری این مسابقات را انس عمومی جامعه و آحاد بسیجیان با قرآن و به منظور رونق دادن به آموزش‌های قرآنی از طریق برگزاری کلاس‌های قرآنی در سطح نواحی و پایگاه‌ها و نیز شناسایی و پرورش استعدادهای قرآنی در بین بسیجیان و آحاد مردم دانست و خاطر نشان کرد:علاقه‌مندان می توانند جهت اطلاع بیشتر و نحوه ثبت‌نام  از طریق سامانه quranbsj.ir اقدام کنند و یا عدد ۱ را به شماره ۶۶۰۰۰۵ ارسال نمایند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار