در استان مازندران صورت گرفت :

صندوق كارآفريني اميد، نقش تعيين كننده اي در اشتغال استان مازندران دارد

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران با همراهی مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی با سرپرست صندوق كارآفريني اميد استان ديدار و گفتگو كرد.
کد خبر: ۹۵۱۹۵۸۲
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ؛ مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران با همراهی مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی با سرپرست صندوق كارآفريني اميد استان ديدار و گفتگو كرد.

در اين نشست حسینیان گفت: صندوق كارآفريني اميد، نقش تعيين كننده اي در اشتغال استان دارد.

وی در ادامه افزود: مردم شايد نسبت به وظايف صندوق كارآفريني بيگانه باشند و طبعات بيگانگي اين است كه مردم از خدمات محروم مي شوند و از رونق شغل و كار و كسب محروم مي مانند.

حسینیان خاطرنشان كرد: مي طلبد در استان مازندران يك نگاه صحيح نسبت به مشكلات باشد و برنامه ريزي منظمي جهت تبيين برنامه ها انجام شود.

وی افزود: جهت كاهش بيكاري بايد برنامه هاي ميان مدت ، كوتاه مدت و بلند مدت انجام دهيم.

وي تاكيد كرد: در دراز مدت بايد ضمن استفاده از امكانات و قابليتها طرح هاي بزرگ و كلان با اشتغالزايي بالا فراهم كنيم.

حسینیان افزود: در سال جديد با توجه به شعار سال ، بايد در قالب فعاليت هاي مختلف در زمينه هاي اشتغال بيشتر كار شود. تا شاهد رشد تولید باشیم.

در انتهای این جلسه مقرر گردید نشست  مشترک مدیران کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، صندوق کارآفرینی امید و سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا با مدیران و فرماندهان تابعه شهرستانی برنامه ریزی و برگزار گردد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار