مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر:

معنویت و بصیرت دو شاخصه مهم شایستگی پاسداری در سپاه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر گفت: عنویت و بصیرت دو شاخصه مهم شایستگی پاسداری در سپاه است.
کد خبر: ۹۵۱۹۵۷۵
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام محمودی زاده نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس ضمن بازدید از مجموعه نمایندگی سپاه بوانات در جمع کارکنان سپاه بوانات اظهار داشت: دین اسلام نسخه کامل ادیان الهی است که ستون و رکن آن ولایت است. یعنی پذیرش ولایت رسول الله، ائمه علهیم صلوات الله و در زمان غیبت ولایت فقیه انقلاب اسلامی ایران زمینه شکوفایی و برقراری دین اسلام و حکومت شیعه را ایجاد کرده است که حفاظت از این انقلاب و آرمانهای آن بر عهده سپاه پاسدارن قرار داده شده است.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ما پاسدارن خیلی سنگین، مهم و پر اجر است، تصریح کرد: پاسداری که این وظیفه مهم را بر عهده دارد باید یکسری شایستگی در خود ایجاد و تقویت کند که یکی از این عوامل قدرت دهنده به فرد پاسدار، تقویت ایمان است.

به گفته حجت الاسلام محمودی زاده، کسی که می خواهد حافظ دین و انقلاب باشد، باید ایمانش قوی تر از مردم عادی باشد و خداباوری و خدامحوری در زندگی او باید پر رنگتر از بقیه باشد. در این زمینه طبق فرموده مقام معظم رهبری باید حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه را الگوی خود قرار دهیم که حقیقتا ایمان به خدا و وعده های خدا داشت و با همین ایمان توانست چنین انقلابی را ایجاد و رهبری کند.

وی، عامل دوم را داشتن بصیرت عنوان کرد و افزود: بصیرت یعنی وقتی هوا غبار آلود می شود و تشخیص مسیر مستقیم و مقصد مشکل می شود ما یک شاخص و قطب نمایی داشته باشیم تا مسیر درست را انتخاب کنیم و گرفتار فریب دشمن داخلی و خارجی نشویم و بتوان خود و دیگران را از خطر فتنه ها حفظ کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار