رئیس ستاد نماز جمعه ایوان:

لزوم برخورد با عاملان آتش سوزی بقا متبرکه استان/ دشمن به اهداف پلید خود نخواهد رسید

رئیس ستاد نماز جمعه ایوان گفت: از دستگاه‌های قضایی و امنیتی تقاضا داریم بدون اغماض و مسامحه، نسبت به شناسایی و محاکمه و برخورد قاطع شدید شرعی و قانونی با این جنایتکاران به عمل آورند.
کد خبر: ۹۵۱۹۳۸۲
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد حسین احمدی رئیس ستاد نماز جمعه شهرستان ایوان عصر امروز شنبه 20 خردادماه در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار در ایوان گفت: اقدام وحشیانه عده‌ای اراذل‌ و‌ اوباش و جیره‌خوار دشمنان در به آتش کشیدن امامزاده‌های مظلوم سیدیوسف (ع) و سیدحبیب (ع) شهرستان‌های آبدانان و دهلران قلوب همگان را به درد آورد و وجدان‌های بیدار را جریحه دار کرد.  

محمدحسین احمدی رئیس ستاد نماز جمعه ایوان اظهار کرد: این عمل وحشیانه و غیر‌انسانی و آتش‌زدن صدها جلد قرآن‌کریم اوج شقاوت و پستی این افراد و اربابان آنها را نشان می‌دهد.

وی افزود: دشمنان پلید و کثیف بدانند با این اقدامات شوم و حیوانی هیچگاه به اهداف شوم خود نخواهند رسید و عزم دینی مردم مسلمان و ولایی کشورمان برای دفاع همه جانبه از دین و ارادت آنها به اهل بیت را افزون خواهد کرد.

رئیس ستاد نماز جمعه ایوان بیان کرد: دشمنان این مرزوبوم که با شبیخون فرهنگی و با تمام ابزار و امکانات از شبکه‌های ماهواره‌ای گرفته تا فضای‌مجازی و شبکه‌های اجتماعی، استحاله فرهنگی فرهنگ ناب ایرانی و اسلامی را در پیش گرفته‌اند، با حمله به نمادهای این فرهنگ غنی و با فریب و تبلیغ رسانه ای، به دنبال کم رنگ کردن ارزش‌های دینی و اسلامی بوده و هستند.

احمدی اظهارکرد: مردم مسلمان و همیشه در صحنه شهرستان ایوان ضمن محکومیت شدید این اقدام قبیح، از دستگاه‌های قضایی و امنیتی تقاضا داریم بدون اغماض و مسامحه، نسبت به شناسایی و محاکمه و برخورد قاطع شدید شرعی و قانونی با این جنایتکاران به عمل آورند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار