مسئول بسیج ادارات ساوه

کادرسازی نیروهای در تراز انقلاب اسلامی هدف بسیج ادارات

مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه ناحیه ساوه گفت: لازمه‌ی پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، تشکیلات سازی است ما در این پایگاه باید تشکیلات سازی کنیم.
کد خبر: ۹۵۱۹۰۱۱
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه؛ مجتبی خوشخو مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه ناحیه ساوه در نشست شورای پایگاه شهدای گمنام دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: لازمه‌ی پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، تشکیلات سازی است ما در این پایگاه باید تشکیلات سازی کنیم، تشکیلاتی که برای خدا کار کند و نگاهش به امر ولی خدا، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب باشد تا در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی نقش آفرینی کند.

وی افزود: تشکیلات برای تعالی انقلاب کار می‌کند یعنی برای رسیدن به تمدن اسلامی، تحقق بیانیه گام دوم و سربازی حضرت بقیه الله الاعظم(عج) تلاش می کند.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه ناحیه ساوه ادامه داد: سند جامعی در این خصوص تدوین و به محضر نورانی و مبارک رهبری معظم رسیده و طی سلسله مراتب تحت عنوان سند اعتلای بسیج ابلاغ شده است که مسیر ۱۰ساله سازمان بسیج در آن ترسیم گشته لذا وظیفه پایگاه‌های بسیج اجرای برنامه‌ها طبق این سند است.

خوشخو بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: انتخابات مظهر قدرت و اقتدار کشور است و ما باید سعی کنیم با تقویت روحیه بسیجی و انجام خدمات بی‌منت، تکریم ارباب رجوع، ارتقاء سطح رضایتمندی مردم از نظام اداری میزان مشارکت مردم در انتخابات امسال را افزایش دهیم، موضع بسیج در انتخابات، معیار است نه مصداق.

عطارد فرمانده پایگاه بسیج اداری شهدای گمنام دانشکده ساوه نیز در این نشست بر بیانات و کلید واژه‌های مهم مقام معظم رهبری در سه ماهه اخیر اشاره کرد و گفت: بحث اقتصاد کشور، تحول و تغییر از نگاه دشمنان انقلاب، اصلاح الگوی مصرف، امید آفرینی، حجاب و عفاف، ایمان و امید در نگاه امامین انقلاب و همچنین مطالبه گری و پاسخگویی مسئولین گامی برای رفع مشکلات و امیدآفرینی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار