نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس:

هرچه داریم از برکت خون شهداست

ساری- منصورعلی زارعی نماینده مردم شهرستان‌های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت:ما هر چه داریم از شهدا داریم و شهدا فرزند امام هستند.
کد خبر: ۹۵۱۸۷۲۸
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵

هرچه داریم از برکت خون شهداست

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، منصورعلی زارعی نماینده مردم شهرستان‌های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم با اشاره به اینکه  روستای کیاپی نام دهکده جهانی مقاومت را گرفت گفت: بدون تردید همین به برکت خون شهدا است.

زارعی افزود: شهدا افتخار محل هستند و مطمئناً در راه پیشرفت و ترقی معنوی کیاپی تاثیر داشتند.

نماینده مردم ساری و میاندورود خاطرنشان کرد: در سال ۱۳۶۱ در عملیات محرم بنده یک گروه را روستای کیاپی به این عملیات بردم و هدایت این گروه با بنده بوده است و در این گروه رزمنده‌ها جنگیدند بعضی‌ها جانباز شدند و بعضی‌ها به درجه رفیع شهادت رسیدند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه ما هر چه داریم از شهدا داریم و شهدا فرزند امام هستند و  ۱۵ خرداد مبدا شروع حرکت انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: سه مورد مهم را ما در قیام ۱۵ خرداد داشتیم که مهم‌ترین عامل بیانات حضرت امام بود. در ۱۳ خرداد ۱۳۴۲ فرمودند که اسرائیل نمی‌خواهد در کشور ما قرآن باشد، اسرائیل نمی‌خواهد در کشور ما اسلام باشد، اسرائیل ملت ما را نمی‌خواهد. این جمله ۶۰ سال پیش حضرت امام است که اصل اساسی انقلاب اسلامی در ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ شکل گرفت.

 زارعی تصریح کرد: امام خمینی انقلاب را تبیین فرمودند  اما رژیم پهلوی اجازه نمی داد شهدا شناخته بشوند و هنوز برخی از شهدای ۱۵ خرداد گمنام اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار