تقدیر از برگزیدگان مسابقه فرهنگی "فتح خرمشهر"

از برگزیدگان مسابقه فرهنگی "فتح خرمشهر" تقدیر شد.
کد خبر: ۹۵۱۸۵۳۸
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامیان روز دوشنبه 8 خرداد از برگزیدگان مسابقه فرهنگی "فتح خرمشهر" تقدیر نمود.

محمدعلی بسطامی گفت: آزادسازی خرمشهر تاریخ پر افتخار و بلند مقاومت ملت ایران را روایت می‌کند که بی‌ادعا و با روحیه جهادی و شهادت‌طلبی تا پای جان در میدان نبرد جنگیدند تا امنیت، آرامش و پیروزی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورند و وظیفه ماست تا بتوانیم این روزهای پرافتخار را بر نسل حاضر و نسلهای بعد روایت کنیم.
وی در ادامه بیان داشت: مسابقه فرهنگی "فتح خرمشهر" طی فراخوان به مناسبت گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و همچنین آشنایی با مفاهیم و ارزشهای دینی و ملی به ویژه در بین نوجوانان و جوانان منتشر و علاقمندان در موعد تعیین شده پاسخ نامه های خود را به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ارسال نمودند و از بین پاسخ های صحیح به قید قرعه تعداد 3 نفر بعنوان برگزیده انتخاب شدند که به رسم یادبود لوح تقدیر و هدیه اهداء گردید.
اسامی برگزیدگان مسابقه به شرح ذیل می باشد :
- اعظم بای- شهر رامیان
- اکرم گلسرخی- شهر دلند
- محبوبه صالحی پور میلانی- شهر رامیان
یادآوری می شود این برنامه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان شهرستان رامیان به مناسبت گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار