یادداشت بمناسبت سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد و نقش زنان در این واقعه عظیم؛

به قلم خانم فاطمه فلاح از اعضای هیئت اندیشه ورز حوزه حضرت صدیقه کبری(س) سپاه قرچک

یادداشت بمناسبت سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد و نقش زنان در این واقعه عظیم؛ منتشر شد.
کد خبر: ۹۵۱۸۳۷۴
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، یادداشت بمناسبت سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد و نقش زنان در این واقعه عظیم؛ به قلم خانم فاطمه فلاح از اعضای هیئت اندیشه ورز حوزه حضرت صدیقه کبری(س) سپاه قرچک منتشر شد.

در تاریخ 1400 ساله اسلام، هر کجا که ملت مسلمان دچار کسالت و سستی شد این زنان بودند که با ورود خود جانی دوباره به حیات اسلام بخشیدند.
گاهی فاطمه وار دل به دریای فتنه ی نفاق می‌زنند، گاهی زینب وار با تبیین خود، سحر تبلیغات دشمن باطل می‌کنند و گاهی خدیجه وار با ثروت خود اسلام را زنده نگه می‌دارند.

و اما در تاریخ معاصر اسلام، در کشور اسلامی ما ایران، آنگاه که رهبر این نهضت آزادی خواه يعنی خمینی کبیر، بعد ازسخنرای عصر عاشورا، توسط ساواک منحوس دستگیر می‌شود و فردای آن روز که خبر این واقعه به گوش زنان سرزمین ایران اسلامی می‌رسد، بدون ذره ای ترس و شک دوشادوش مردان و حتی جلو تر از آنان وارد تظاهرات 15 خرداد سال 1342 می‌شوند و تعداد کثیری از این زنان آزادی خواه شهیده می‌شوند.

و چه بسیار خانواده هایی که با، شهیده شدن مادر ها، خواهر هاو دختر هایشان، چراغ شادیشان توسط رژیم دست نشانده پهلوی، خاموش شد.

و اینک در این برهه حساس زنان مسلمان، زینب وار وارد عرصه تبیین حق میشوند و با ورود خود، سحر تبلیغات دشمن را باطل می‌کنند.

/انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار