پیام قدردانی و تشکر فرمانده سپاه ملارد از مسولین و دست اندرکاران اعزام مراسم ارتحال ملکوتی امام راحل

فرمانده سپاه شهرستان ملارد از زحمات خالصانه مسولین و دست اندرکاران اعزام مراسم ارتحال ملکوتی امام راحل قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۵۱۸۳۷۳
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵

به گزارش محمدعلی دوست پناهی خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان ملارد پیام قدردانی و تشکر سرهنگ پاسدار علی اکبر جهانی نژاد فرمانده سپاه شهرستان ملارد از زحمات خالصانه مسولین و دست اندرکاران اعزام مراسم ارتحال ملکوتی امام راحل شهرستان ملارد منتشرشد متن پیام بدین شرح است.

 

بسم الله الرحمن الرحیم 
یا ایتهاالنفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیه مرضیه فادخلی فی عبادی وادخلی جنتی
بار دیگر جهان نظاره گر دلدادگی آحاد مردم ایران اسلامی به پیر جماران و امام عارفان خمینی کبیر بود . همه مردم از اقصی نقاط کشور پروانه وار به دور شمع وجود امام حلقه زدند و گوش جان به سخنان گهر بار خلف صالح او حضرت عشق ،امام خامنه ای عزیز سپردند . آری امام عزیز و بنیانگذار انقلاب اسلامی رمز وحدت و رمز یکپارچگی مردم عزیز ماست و برای سی و چهارمین سال پیاپی مردم عزیز ما با اهداف ایشان میثاقی دوباره بستند ‌که بیت الغزل آن را می توان اینگونه یاد کرد که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد .
مردم شریف ملارد نیز در بزرگداشت امام راحل در عرصه های مختلف برگزاری نشست ها و اعزام بیش از دوهزار و سیصد نفر جهت زیارت و تامین امنیت و همچنین تبیین اندیشه امام در قالب مسابقات و برنامه های فرهنگی و ...اقدامات ارزشمندی را انجام دادند که امیدواریم همه در درگاه خدا و شهدا ماجور باشند .
ضمن تبریک آغاز ولایت حضرت آقا و تجدید عهد با ایشان همگی وظیفه داریم تا در تقویت همه جانبه ایمان و امید که رمز توفیقات و پیروزی بر علیه دشمنان اسلام و ایران است بکوشیم .
در پایان بعنوان دبیر ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام بر خود لازم می دانم تا از زحمات و تلاش های همه دست اندر کاران این مراسم عظیم خصوصا هماهنگی های فرماندار محترم و هدایت های ائمه محترم جمعه ملارد و صفادشت و اقدامات اعضای محترم شورای تامین و کمیته پشتیبانی شامل شورای محترم اسلامی و شهرداران و بخشداران عزیز و همه ادارات و نهاد ها و بدنه گرانقدر بسیج و سپاه تقدیر و تشکر نمایم .
خامنه ای خمینی دیگر است
ولایتش ولایت حیدر است .

انتهای پیام/***

ارسال نظرات
آخرین اخبار