مهار آتش سوزی در جنگلها و مراتع روستاهای بخش پاتاوه

بخشدار پاتاوه از مهار آتش سوزی در مراتع و جنگلهای روستاهای حمیدآباد و ده شیخ بخش پاتاوه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۸۲۷۳
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۹

شهرام صفادوست در گفت و گو باخبرگزاری بسیج یاسوج گفت: این آتش سوزی ازساعت ۱۶ عصر روز یکشنبه چهاردهم خرداد اتفاق افتاد و بلافاصله نیروهای خودجوش و مردمی روستاهای حمیدآباد و ده شیخ پاتاوه به محل آتش سوزی اعزام و اقدام به مهارآتش سوزی کردند.

وی افزود:همگام بانیروهای مردمی، فرماندهان و بسیجیان گردان امنیتی، فرماندهان واعضای پایگاههای بسیج ده‌شیخ و حمیدآباد از حوزه امام حسن مجتبی (ع) پاتاوه، مجموعه پاسگاه انتظامی پاتاوه ، مجموعه منابع طبیعی پاتاوه، آتش نشانی وجمعی از پرسنل شهرداری پاتاوه ، دهیار روستای ده شیخ و ریاست شورای بخش و همچنین نماینده صدا و سیمای بخش در مهار آتش سوزی نقش اصلی را بعهده داشتند.

بخشدار پاتاوه در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همه عوامل ودست اندرکاران این اقدام حسنه،خصوصا نیروهای خودجوش و مردمی ، بیان داشت: متاسفانه قریب به دو هکتار از مراتع وجنگلهای این روستاها در آتش آسیب دیدند اما در نهایت باحضور این عزیزان آتش بطور کامل مهار شد.

مهارآتش سوزی در جنگلها و مراتع روستاهای حمیدآباد و ده شیخ بخش پاتاوهمهارآتش سوزی در جنگلها و مراتع روستاهای حمیدآباد و ده شیخ بخش پاتاوهمهارآتش سوزی در جنگلها و مراتع روستاهای حمیدآباد و ده شیخ بخش پاتاوهمهارآتش سوزی در جنگلها و مراتع روستاهای حمیدآباد و ده شیخ بخش پاتاوهمهارآتش سوزی در جنگلها و مراتع روستاهای حمیدآباد و ده شیخ بخش پاتاوه

 

 

ارسال نظرات