بیانیه سازمان بسیج ورزشکاران به مناسبت سالگرد رحلت جانگداز امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد

سازمان بسیج ورزشکاران به مناسبت سالگرد رحلت جانگداز امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۱۸۱۲۴
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

به گزارش روابط عمومی بسیج ورزشکاران، متن بیانیه به شرح زیر است:

خرداد، ماهی است که برای ما ایرانیان پر از حوادث گوناگون است؛ از ۳ و ۴ خرداد سالروز آزادی خرمشهر و مقاومت جانانه مردم دزفول تا ۱۴ و ۱۵ خرداد که یکی غم از دست دادن رهبر کبیر انقلاب اسلامی و دیگری مبدا انقلاب اسلامی.

هر سال که به ۱۴ خرداد میرسیم دل‌های آزادگان سراسر جهان پر از حزن و اندوه می‌شود چراکه در سوگ مردی می‌نشینند که تاریخ را تغییر داد و ملجا و پناهگاهی شد برای تمام مستضعفان جهان. "خمینی" تنها یک اسم متعلق به دهه ۵۰ نبود، این اسم فراتر از زمان و مکان خود در تاریخ جاری بوده و هست؛ گواه این ادعا جوانان و نوجوانان دهه ۷۰ و ۸۰ و ۹۰ در سراسر جهان هستند که بدون آنکه امام خمینی (ره) را از نزدیک ببینند، دلباخته آرمان‌ها و شیوه و سلوک آن بزرگ‌مرد شدند. هر کجای این جهان فریاد آزادی و عدالت بلند می‌شود، نام امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی ایران به آن گره خورده است.

در عرصه ورزش نیز شاهد هستیم ارزش‌هایی که امام خمینی (ره) آن‌ها را دوباره در دل مردم زنده کرد، اکنون توسط جوانان رشید و پهلوان ایران اسلامی دنبال می‌شود، از دستگیری از مظلومان با به رسمیت نشناختن رژیم صهیونیستی و گذشتن از مدال تا شتافتن برای کمک به مردم در سیل و زلزله و ... ؛ تمام این‌ها نتایج اثریست که امام بزرگ ما بر دل های مردم بخصوص جوانان و ورزشکاران گذاشت.

پرچم پرافتخار انقلاب اسلامی و مبارزه با استکبار پس از رحلت رهبر کبیر انقلاب، به دست فردی افتاد که بیشترین قرابت فکری و روحی را با امام امت داشت و توانست با هدایت‌های حکیمانه خود، راه امام خمینی (ره) را به درستی ادامه دهد و امروز نهال انقلاب اسلامی که ریشه آن در ۱۵ خرداد سال ۴۲ شکل گرفت و در سال ۵۷ به ثمر نشست، تنومندتر و پراستقامت‌تر از همیشه در برابر تمام طوفان‌ها و گردبادها بایستد.

سازمان بسیج ورزشکاران به نمایندگی از جامعه ورزش، ضمن گرامیداشت یاد امام بزرگ امت و شهدای ۱۵ خرداد اعلام می‌دارد راه پرافتخار آنان را با قدرت ادامه خواهد داد و در این مسیر یاریگر هر فردیست که بخواهد ارزش‌های اسلامی و ایرانی را زنده نگه دارد و مقابل آنانکه بخواهند در ورزش و فرهنگ غنی ما بی عدالتی، ظلم و فساد انجام دهند خواهد ایستاد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار