خبرهای داغ:

از برپایی پویش ختم صلوات تا پیاده روی بسیجیان

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه از برگزاری پویش ختم صلوات به مناسبت چهاردهم و پانزدهم خرداد در بین بسیجیان پایگاه خود خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۸۰۵۸
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) توسط کارگروه فرهنگی سیاه پوش شد.

سمیه ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: امام خمینی (ره) بی‌شک یکی از تأثیرگذارترین شخصیت‌های سیاسی و مذهبیِ تاریخ معاصر ایران و جهان است.

او افزود: نسل کنونی انقلاب، بخصوص نسل جوان، همه ابعاد وجودی امام را به درستی نمی‌شناسند و لذا معرفی ایشان به نسل جوان که قرار است، مسئولیّت ملی و انقلابی گام دوم این انقلاب را بر عهده بگیرد و همچنین برای اداره‌ی بهینه‌ی آینده‌ کشور، از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) ادامه داد: در این راستا پویش ختم دسته جمعی صلوات در فضای مجازی با استقبال و حضور پرشکوه بسیجیان انجام شد.

ادهم اضافه کرد: جلسه اعضای شورای پایگاه با موضوع برنامه ریزی کلاس های تابستانی و طرح جوانه های صالحین تشکیل و اعضا نظرات و پیشنهادات خود را در جهت ایجاد یک تابستان شاد و مفید عنوان کردند.

او یادآور شد: پیاده روی دسته جمعی بسیجیان به سمت پیرغریب همراه با برپایی حلقه شهید غلام در این مکان نیز با استقبال خوبی همراه بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) ادامه داد: ویزیت مشاور طب اسلامی جهت بررسی مشکلات و بیماری های زمینه ای نیز در پایگاه انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار