رئیس هیئت کشتی بسیج کشور در گفتگو با بسیج:

سپیده بابایی الگوی اخلاق و معرفت در ورزش کشور شده است

ساری- رئیس هیئت کشتی بسیج کشور با بیان اینکه ما بعنوان مسئولین این نظام باید قدرشناس این بانوی پهلوان باشیم، افزود: اقدام ارزشمند خواهر قهرمان ما در شرایطی که دشمن جنگ تمار عیار شناختی را بر علیه کشور براه انداخته بسیار با ارزش است.
کد خبر: ۹۵۱۷۹۶۸
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱

سپیده بابایی الگوی بانوی اخلاق و معرفت در کشور است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار مسلمی  فرمانده سپاه کربلا و رئیس هیئت کشتی بسیج کشور  عصر امروز با خانم سپیده بابایی بانوی قهرمان و افتخار آفرین مازندرانی دیدار، و ضمن قدردانی از تلاش‌های این بانوی ورزشکار در کسب مدال نایب قهرمانی کشتی آلیش زنان آسیا، از اقدام ارزشمند این بانوی قهرمان خطه علوی نیز در تقدیم مدال نقره اش به سردار شهید حسن تهرانی مقدم، تمجید و تجلیل به عمل آورد.

سپیده بابایی الگوی بانوی اخلاق و معرفت در کشور است
سردار مسلمی در حاشیه این دیدار در گفتگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه خداوند متعال را شاکرم در ایام سالگرد رحلت امام خمینی(ره)در خدمت خانواده این عزیز که از جنس انقلاب هستند، باشم، گفت: این بانوی قهرمان اقدام  برجسته و فاخری که دشمن از آن انتظار نداشت را انجام داد و آن هم  مدالش را تقدیم به یکی از اسوه‌های انقلاب اسلامی شهید تهرانی مقدم کرد.

رئیس هیئت کشتی بسیج کشور با بیان اینکه ما بعنوان مسئولین این نظام باید قدرشناس این بانوی پهلوان باشیم، افزود: اقدام ارزشمند خواهر قهرمان ما  در شرایطی که دشمن جنگ تمار عیار شناختی را بر علیه کشور براه انداخته بسیار با ارزش است.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه وظیفه داشتم با حضور در منزل این بانوی قهرمان، از ایشان بعنوان نماد یک بانوی بااخلاق و معرفت و نیز الگوی کشور، به رسم قدردانی حضور پیدا کنم، ادامه داد: اقدام سرکار خانم بابایی در بین ورزشکاران بسیار کم نظیری است.

سردار مسلمی با اشاره به اینکه این تقدیر از طرف مجموعه سپاه کربلا و به نمایندگی از خانواده معظم شهدا، جانبازان وایثارگران و همه دلدادگان به انقلاب است، خاطرنشان کرد: از خانواده انقلابی و با ایمان این بانوی قهرمان باید تجلیل کردکه چنین فرزندی را تربیت کردند که امروز در چنین جایگاه قرار بگیرد و اقدام باارزشی را انجام دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار