یادداشت/

وجود امام رضا(ع) در ایران اسلامی مایه ی برکت کشور است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ساوجبلاغ در یادداشتی میلاد امام رضا(ع) را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۱۷۱۲۸
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام مهدی شفیع خانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ساوجبلاغ، ضمن تبریک میلاد با سعادت ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در یادداشتی برای این خبرگزاری آورده است:

 

وجود امام رضا(ع) در ایران اسلامی مایه ی برکت کشور است

هجرت امام رضا(ع) یک مهاجرت سیاسی اجباری بود که در سال دویست هجری به دستور مامون و با هدف مشروعیت دادن به خلافت بنی‌عباس، کنترل فعالیت‌های امام هشتم، کم کردن مقام و معنویت امام در بین مردم فرو نشاندن انقلاب‌های علویان و در امان نگه داشتن حکومت عباسی از خطر نفوذ امام انجام شد.

امام هشتم بعد از شهادت پدرشان در سال ۱۸۳ هجری قمری امامت شیعیان را بر عهده گرفت، امامت امام تا زمان شهادت (۲۰۳ هجری قمری) و به مدت بیست سال بود. 

خداوند متعال را شاکریم که از دوازده امام، امام رضا علیه السلام را به ما هدیه داده و باعث خیر و برکت برای کشور جمهوری اسلامی شده و امام رضا علیه‌السلام دیگر قریب نیست.

هر کشوری را مرکزی است، مرکز ایران اسلامی خراسان امام رضا(ع) است و ما همه دلداده و عاشق این امام رئوف هستیم.

امام رضا علیه السلام برای ملت ایران و جهان مایه برکت بوده و هست و هزاران عاشق و دلداده از سرتاسر جهان به پابوس حضرت مشرف می شوند و همانند خانه کعبه در طول شب و روز به گرد حرم این امام همام در حال طواف هستند و این امر هیچ وقت تعطیل نمی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار