مسئول علمی سازمان بسیج دانش آموزی سپاه البرز:

برگزاری مرحله مقدماتی شانزدهمین دوره لیگ علمی بین المللی پایا در مدارس

مسئول علمی سازمان بسیج دانش آموزی سپاه البرز از برگزاری مرحله مقدماتی شانزدهمین دوره لیگ علمی بین المللی پایا در مدارس استان البرز خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۶۸۶۶
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، کوه بر مسئول علمی سازمان بسیج دانش آموزی سپاه استان البرز، گفت: در طی سال‌های اخیر شاهد برگزاری یک رقابت علمی در مدارس، تحت عنوان لیگ پایا بوده ایم، هدف اصلی از برگزاری این لیگ علمی این است که دانش آموزان در بستر رقابت، تجربه کارگروهی و تبادل اطلاعات را کسب کنند.

وی در راستای برگزاری شانزدهمین دوره لیگ علمی پایا، عنوان کرد: دانش آموزان استان البرز، در سه روز از اردیبهشت ماه، مرحله مقدماتی شانزدهمین دوره لیگ علمی پایا (پیشگامان ایران اسلامی) را با مدیریت و تعامل شایسته سازمان بسیج دانش آموزی سپاه استان البرز، موسسه خدمات علمی آموزشی رزمندگان اسلام و اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با حضور ٨۴ مدرسه از تمام شهرستان‌های استان البرز برگزار شد که در طی آن دو هزار دانش آموز دختر و پسر البرزی از پایه ششم تا یازدهم در چندین محور و در قالب ٣٩۶ تیم به رقابت با یکدیگر پرداختند.

کوه بر در ادامه افزود: ٢٣۴ تیم موفق به صعود، به مرحله نیمه نهایی شدند که از این تعداد ١٢٨ تیم متعلق به مدارس سمپاد است، تیم هایی که مرحله نیمه نهایی را با موفقیت طی و به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند و جهت کسب مدال‌های رنگین طلا، نقره و برنز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دانش آموزان البرزی همواره در دوره های برگزار شده لیگ پایا خوش درخشیده و هر سال در جمع مدال آوران کشوری قرار گرفته اند، برگزاری چنین رقابت هایی در سطح مدارس، به بهبود سطح علمی دانش آموزان، تشویق آن‌ها به انجام فعالیت های پژوهشی و کسب تجربه کمک خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار