به همت بسیج جامعه پزشکی در شهر خنج برگزار شد:

اردوی جهادی چندتخصصی و ویزیت رایگان ۱۳۹ نفر از بیماران نیازمند

همزمان با دهه کرامت، بسیج جامعه پزشکی شهرستان خنج اقدام به برگزاری اردوی جهادی چند تخصصی در قالب رزمایش "جهادگران فاطمی (۳) " در شهر خنج کرد.
کد خبر: ۹۵۱۶۶۳۳
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همزمان با دهه کرامت، بسیج جامعه پزشکی شهرستان خنج اقدام به برگزاری اردوی جهادی چند تخصصی در قالب رزمایش "جهادگران فاطمی (۳)" در شهر خنج کرد.

دکتر اردشیر رزم‌پور سرپرست شبکه بهداشت و درمان خنج و مسئول بسیج جامعه پزشکی این شهرستان در این خصوص گفت: در این اردوی جهادی، متخصصین گوش حلق و بینی، زنان و زایمان، داخلی، قلب و عروق، رادیولوژی، چشم و اعصاب و روان از بیمارستان نبی‌اکرم(ص) شهرستان به همراه دندانپزشک و پزشک عمومی حضور داشتند که با توجه به برپایی اردو در شهر خنج، ۳ تخصص قلب و عروق، چشم و رادیولوژیست را به‌منظور استفاده بیشتر از خدمات موجود، در بیمارستان مستقر نمودیم که برای ۲۰ نفر نوار قلب، یک نفر اکو کاردیوگرافی و ۵ نفر نیز سونوگرافی انجام شد و در مجموع ۱۳۹ نفر به طور رایگان ویزیت شده و از خدمات تخصصی بهره‌مند شدند.

وی عنوان کرد: این اردوی جهادی ویژه بیماران نیازمند تحت‌پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، اداره بهزیستی، موسسه خیریه و خدمات اجتماعی احسان و همچنین بیماران نیازمند تحت‌پوشش پزشکان خانواده سطح شهر خنج بوده که از آنها خواسته بودیم افراد نیازمند خود را به شبکه بهداشت اعلام نمایند.

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی خنج ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده با ریاست محترم کمیته امداد امام خمینی(ره) خنج، فرانشیز داروهای افراد تحت‌پوشش این نهاد را کمیته امداد تقبل نمود و همچنین با هماهنگی با داروخانه‌های سطح شهر مقرر نمودیم حق فنی داروخانه‌ها برای مراجعه‌کنندگان این اردوی جهادی اخذ نگردد.

دکتر رزم‌پور در پایان از همراهی و زحمات متخصصین بیمارستان نبی‌اکرم(ص) خنج، پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان و همچنین همراهی و حمایت حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر کریم‌پور امام جمعه شهرستان خنج و سرهنگ پاسدار بلاغی فرمانده سپاه این شهرستان و بسیج سازندگی ناحیه خنج تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار