خبرهای داغ:
سردار شاهوار پور؛

حلقات صالحین، تقویت کننده بعد فکری و معنوی بسیج اند

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان ؛ حلقات صالحین یکی از موضوعاتی است که برای تقویت بُعد فکری و معنوی بسیج پیش بینی شده و پایه کار آن نیز عمدتا در مساجد و مربی یا استاد محور است که از برنامه های مهم فرهنگی بسیج است.
کد خبر: ۹۵۱۶۴۱۲
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶

سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان در همایش اعضای شبکه مدیریتی شجره طیبه صالحین فرماندهان نواحی و حوزه های مقاومت بسیج سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان یکی از برنامه های بسیار مهم بسیج را حلقات تربیتی عنوان کرد.

 

او افزود که حلقات صالحین یکی از موضوعاتی است که برای تقویت بُعد فکری و معنوی بسیج پیش بینی شده و پایه کار آن نیز عمدتا در مساجد و مربی یا استاد محور است.

 

سردار شاهوار پور ادامه داد: مربی به عنوان محور این‌ حلقات است و عزیزان به تناسب سن و سطح معلومات هر کدام به عنوان متربی در کنار یک سر گروه  آموزش می بینند و مسائل معرفتی و تربیتی و مبنایی به آنها آموزش داده می‌شود.

 

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان همچنین از فرماندهان نواحی خواست که طی مدت های آینده اثر این دست اقدامات دیده شود و اگر نشد نیز عیب آن پیدا شود.

 

وی حلقات صالحین را «گل سر سبد اقدامات فرهنگی کشور» نامید اما نیاز دارد که به لحاظ کمی و کیفی رشد قابل توجهی داشته باشد.یکی از اهداف ما انسجام بخشی به این حلقات است

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار