افزایش همکاری بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح استان و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج/ از برگزاری اردوهای جهادی تا تریبون آزاد بین اساتید

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج دیدار و درباره مسائل مختلف حوزه کاری بحث و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۵۱۶۴۰۷
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، مسئول و اعضای سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، مدیر کل انتقال خون استان و رئیس گروه سلامت بهداشت و محیط زیست جامعه پزشکی با دکتر جاودان سیرت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان و دیدار در خصوص همکاری و تعامل بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی در انجام هر چه بهتر ماموریت های محوله گفتگو کردند .
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح استان گفت : در این جلسه موضوعات درمانی ، بهداشتی ، امدادی و رسالت های اجتماعی از قبیل استفاده از ظرفیتهای موجود برای فرزندآوری و افزایش جمعیت و راه اندازی مراکز نفس در مرکز استان و سایر شهرستانها مورد بحث قرار گرفت.

سرهنگ پاسدار ایرج پرویزیان افزود: در این جلسه استاد دکتر سعیدی نژاد خواهان برگزاری جلسات هم اندیشی و تریبون های آزاد بین اساتید و مجموعه های دانشگاه علوم پزشکی و جهاد تبیین و روشنگری در مورد مسائل روز فرهنگی ، سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی و .... کشور شد که مورد استقبال سرپرست دانشگاه قرار گرفت.
وی ابراز داشت: در این نشست در مورد چگونگی تحقق شعار سال (افزایش تولید و مهار تورم) در مجموعه های وابسته به دانشگاه و جامعه پزشکی و حرکت در این مسیر با استفاده از منویات مقام معظم رهبری مورد هم اندیشی و گفتگو و تاکید قرار گرفت.
پرویزیان گفت: همچنین بر ادامه فعالیت های جهادی پزشکی و دندانپزشکی در استان به ویژه مناطق هدف مطابق با مصوبات جلسات قبلی هیئت های اندیشه‌ورز و گروه سلامت و محیط زیست تاکید شد.

افزایش همکاری بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح استان با دانشگاه علوم پزشکی یاسوج/ از برگزاری اردوهای جهادی تا تریبون آزاد بین اساتیدافزایش همکاری بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح استان با دانشگاه علوم پزشکی یاسوج/ از برگزاری اردوهای جهادی تا تریبون آزاد بین اساتیدافزایش همکاری بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح استان با دانشگاه علوم پزشکی یاسوج/ از برگزاری اردوهای جهادی تا تریبون آزاد بین اساتیدافزایش همکاری بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح استان با دانشگاه علوم پزشکی یاسوج/ از برگزاری اردوهای جهادی تا تریبون آزاد بین اساتید

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار