استاندار ایلام

سلامت و حضور حداکثری مهمترین مولفه‌های انتخابات پیش‌رو است

بهرام نیا استاندار ایلام: فراهم نمودن زمینه مشارکت حداکثری مردم، سلامت انتخابات و رقابت سالم، مد نظر مسئولان نظام و دست اندرکاران برگزاری انتخابات است.
کد خبر: ۹۵۱۶۳۴۴
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن بهرام نیا روز یکشنبه در نشست ستاد انتخابات استان ایلام اظهار کرد: به طور میانگین در کشور می شود گفت که هر ساله یک انتخابات در کشور برگزار می شود و این امر بهترین سند و گواه برای مردم سالاری دینی است که مردم سرنوشت خود را به دست خود رقم می زنند و همه انتخابات و انتصابات برگرفته از آرای مردمی به صورت مستقیم و غیرمستقیم است.

وی با بیان اینکه انتخابات بهترین مصداق برای این است که مردم تعیین کننده و سرنوشت ساز هستند، ابراز کرد: برگزاری انتخابات مهم و سرنوشت ساز در کمال صحت و سلامت وظیفه ای مهم و مسوولیتی سنگین است، حضور و مشارکت مردمی، سلامت انتخابات و رقابت سالم برای حضور برگزیدگان مردم برای ایفای نقش که طبق قانون برای آنها جایگاه مشخص شده از مهمترین وظایف دست اندرکاران برگزاری انتخابات است.

وی افزود: ما باید در همین راستا و با همین نکته برای انتخابات پیش رو برنامه ریزی کنیم و همچنین انتخابات سالم با کمترین کمی و کاستی اجرایی شود چرا که تبلور فکری مردم در قالب انتخاب خود آنها در صندوق ها ریخته می شود و این همان انتخابی است که توسط مردم انجام می گیرد و ما وظیفه‌ی داریم از این تبلور فکری انتخابات صیانت کنیم.

استاندار ایلام تاکید کرد: وظیفه ما این است تا زمینه حضور مردم را با تراکنش درست و صحیح شعبات با کمترین زحمت برای مردم برای حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای فراهم کنیم.

بهرام نیا بر تکمیل زیرساخت های لازم در مناطق مختلف استان حتی دور ترین نقاط و روستاهای استان تاکید کرد و گفت: بستر را برای رقابت سالم پرشور و با نشاط حضور مردم در پای صندوق های رای با رعایت اصل بی طرفی توسط همه دست اندرکاران انتخابات ایجاد شود که قطعا زمینه ساز افزایش مشکارت مردم همچون ادوار گدشته خواهد شد.

وی اضافه کرد: ما مسول برگزاری سلامت و امنیت انتخابات و حضور پرشور مشارکت مردم در پای صندوق های رای مردم هستیم و هر نتیجه ای که از صندوق های را بیرون آید نتیجه تبلور فکری مردم در این انتخابات است.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه فرمانداران نسبت به بی طرفی در انتخابات اهتمام ورزند، ادامه داد: فرمانداران با همین نگاه بی طرفی عملیات آغاز ستاد انتخاباتی را در شهرستان ها آغاز کنند و امید است که در پایان رای گیری موجبات ایجاد شور و نشاط در بین مردم و رضایت مقام معظم رهبری و آقا امام زمان (عج) باشد.

بهرام نیا، امیدآفرینی را از مولفه‌های مهم افزایش مشارکت مردم در انتخابات دانست و بیان کرد: امید است که این انتخابات موجب شادی همه مسلمانان به ویژه ملت ایران باشد و با همکاری هیئت نظارت که از تجارب خوبی برخوردار بوده و از نظر تقید و قانون مداری از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده شاهد حضور گسترده مردم استان ایلام همچون اداور گذشته در پای صندوق‌های رأی باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار