نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس درگفتگو با بسیج:

یکی از کم هزینه‌ترین راهکار برای حل مشکلات اقتصادی ایجاد مشاغل خرد و خانگی است

ساری-نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه با بیان اینکه کشور در مسائل اقتصادی دچار مشکل است، افزود: یکی از کم هزینه ترین، و بهترین راهکار برای حل مشکلات اقتصادی به ویژه در روستاها، ایجاد مشاغل خانگی و خرد است.
کد خبر: ۹۵۱۶۲۹۸
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰

یکی از کم هزینه‌ترین راهکار برای حل مشکلات اقتصادی ایجاد مشاغل خرد و خانگی است

خبرگزاری بسیج، غلامرضا شریعتی  در حاشیه بازدید از دهکده اقتصاد مقاومتی سپاه کربلا در روستای سمسکنده ساری در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، با اشاره به اینکه در دهکده اقتصاد مقاومتی سپاه  آموزش و تجربه را یک کارآفرین می‌تواند از آن استفاده کند، گفت:کسب آموزش علمی در حوزه مشاغل خرد و نیز پشتیانی از کارآفرین برای ایجاد اشتغال در قالب ارائه وام و تسهیلات پس از آموزش مهم‌ترین مولفه‌های این دهکده است.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس با بیان اینکه کشور در مسائل اقتصادی دچار مشکل است، افزود: یکی از کم هزینه ترین، پرسرعت‌ترین و بهترین راهکار برای حل مشکلات اقتصادی به ویژه در روستاها، ایجاد مشاغل خانگی و خرد است.

شریعتی با قدردانی از بسیج سازندگی سپاه کربلا در ادامه با بیان اینکه جوانان فارغ التحصیل از دانشگاه می توانند با بازدید از مجموعه اقتصاد مقاومتی برای ایجاد اشتغال در محیط های روستاها اقدام کنند، گفت:بسیج سازندگی با آغوش باز مردم را می پذیرد و در انتقال تجارب و آموزش ها برای ایجاد مشاغل در خدمت مردم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار