امام جمعه مهریز بر حفظ حقوق برادران دینی در جامعه تاکید کرد

امام جمعه مهریز بر حفظ حقوق برادران دینی در جامعه تاکید کرد و افزود: این حقوق امروز خیلی رعایت نمی شود که نتیجه آن معضل طلاق است.
کد خبر: ۹۵۱۶۲۳۱
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر مهریز با اشاره به دهه کرامت گفت: کرامت یعنی کمال بخشی برای انسان و بخشندگی و بزرگی است و طبق احادیث دینی برای به دست آوردن کرامت باید ولایت مطلق خدای جهان را پذیرفت و دستورات الهی را انجام دهیم و با تقوا از او پیروی کرد.

وی با بیان اینکه کرامت در گرو تقواست ادامه داد: برای ارزشمندی باید تقوای الهی را پیشه کنیم چرا که تقوا انسان را شرافت می‌بخشد پس سعی کنیم به مرحله تقوا دست پیدا کنیم و از خدا بخواهیم توفیق تحصیل تقوا را عنایت کند.

امام جمعه مهریز با تبریک ولادت علی بن موسی الرضا (ع) اظهار کرد: وجود مقدس ایشان در کشور ما نورافشانی می‌کند و امام راحل (ره) فرمود شما یک پناهگاه در کشور دارید و آن بقعه علی ابن موسی الرضاست.

محی الدینی بیان کرد: امام رضا (ع) در طول امامت خود شیوه خاص مبارزاتی که مبتنی بر مبانی اسلامی بود انجام دادند و آن سبک زندگی اسلامی و اشاعه فرهنگ نبوی و اهل بیت بود.

وی توضیح داد: امام رضا (ع) با گفتار علمی و معنوی معارف حقه اسلام را فراهم کردند و ادعا‌های باطلی که از فرقه‌های انحرافی در حال گسترش بود محو کردند از کار‌های مهم ایشان معرفی سبک زندگی اسلامی به مردم بود.

امام جمعه مهریز بر حفظ حقوق برادران دینی در جامعه تاکید کرد و افزود: این حقوق امروز خیلی رعایت نمی‌شود که نتیجه آن معضل طلاق است.

محی الدینی با اشاره به سبک زندگی اسلامی تاکید کرد: از حقوق مومن بر گردن برادر دینی اینکه قلبا همدیگر را دوست بداریم و از نظر مالی همدیگر را کمک کنیم و مخارج و هزینه اضافه مجالس را کم کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار