بازدید پنجشنبه های امید بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران

حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران به همراه مهندس یوسف نژاد معاون صنایع اداره کل صمت استان در بازدید از شرکت فرآورده های دریایی تلاجی مستقر در بابلسر اظهار داشت: توسعه صنایع فرآوری و بسته‌بندی در بخش شیلات از اهمیت بسزایی برخوردار است و به توسعه صادرات کمک شایانی می‌کند.
کد خبر: ۹۵۱۶۰۲۶
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ؛به مناسبت آزادسازی خرمشهر و در اولین هفته از ماه خرداد ، بازدید های پنجشنبه های امید بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران برگزار شد.

حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان  به همراه مهندس یوسف نژاد معاون صنایع اداره کل صمت استان در بازدید از شرکت فرآورده های دریایی تلاجی مستقر در بابلسر اظهار داشت: توسعه صنایع فرآوری و بسته‌بندی در بخش شیلات از اهمیت بسزایی برخوردار است و به توسعه صادرات کمک شایانی می‌کند.

وی بر لزوم رفع مشکلات فعالان عرصه فرآوری و بسته‌بندی در بخش شیلات تأکید کرد.

وی به ظرفیت‌های بالای استان مازندران در تولید آبزیان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: باید با توسعه واحدهای فرآوری و بسته‌بندی در بخش شیلات و کشاوری زمینه را برای توسعه اقتصادی و اشتغال فراهم کنیم.

حسینیان ادامه داد: از همه توان برای رفع مشکلات و تامین نیازهای فعالان این عرصه استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل این شرکت ضمن خیر مقدم به مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران در خصوص شرکت فرآورده های دریایی تلاجی گفت: شرکت تولید فرآورده‌های دریایی تلاجی میرود در سال ۱۳۸۰ در شهرک صنعتی میرود واقع در شهرستان بابلسر (یکی از مهم‌ترین بنادر ماهیگیری شمال ایران) تاسیس گردید.

خط تولید این شرکت شامل انواع محصولات دریایی کنسرو و منجمد بسته‌بندی شده، دارای نشان استاندارد ملی ایران می‌باشد.

پی در ادامه گفت:از جمله افتخارات کسب شده شرکت در چند سال فعالیت می‌توان به دریافت چندین گواهینامه بین‌المللی از جمله ISO9001، ISO14001، ISO22000 اشاره کرد، هم‌اکنون این شرکت با اجرای شرایط GMP در ساخت، آماده دریافت کد EC نیز می‌باشد.

محصولات این شرکت بوسیله نمایندگی‌های فعال آن در سراسر ایران توزیع شده و صادرات خارجی این محصولات نیز بوسیله واحد تجاری شرکت به کشورهایی همچون کانادا، عراق، افغانستان، جمهوری آذربایجان و صورت می‌پذیرد.

گفتنیست در پایان این بازدید لوح و تندیس طرح نشان اقتصاد مقاومتی به پاس زحمات مدیریت عامل این شرکت به جناب مهندس فولادی اعطا شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار