خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی:

دولت و مجلس به دنبال تعامل و حل مشکلات مردم باشند

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه دولت و مجلس به دنبال تعامل و حل مشکلات مردم باشند، گفت: نهاوند در حوزه گردشگری مشکل دارد و زیرساخت‌ها آماده نیست و باید تدبیر شود.
کد خبر: ۹۵۱۵۶۳۳
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب‌الله شعبانی موثقی در نشست هم اندیشی استاندار همدان با نمایندگان، ائمه جمعه فرمانداران و مدیران استان در دانشگاه ملی نهاوند اظهار کرد: این جلسات باید خروجی داشته باشد و مشکلی از مشکلات مردم حل شود.

وی با بیان اینکه دولت و مجلس به دنبال تعامل و حل مشکلات مردم باشند، گفت: نهاوند در حوزه گردشگری مشکل دارد و زیرساخت‌ها آماده نیست و باید تدبیر شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه در بحث گردشگری و کشاورزی نهاوند ظرفیت‌های زیادی دارد، بیان کرد: بحث خام فروشی و نبود صنایع تبدیلی از دیگر مشکلات این شهر است.

وی اظهار کرد: در بحث سیل خسارات زیادی به بخش شیلات نهاوند وارد شد و بسیاری از تولیدات آنها از بین رفت.

شعبانی افزود: برخی مواقع خود مدیران گرفتار بروکراسی اداری می‌شوند در حالی که مدیران باید مشکلات را سریع حل و فصل کنندو باید قاطعانه و سریع عمل کنند و مدیر باید راهکار ارائه بدهد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در تصویب قوانین این مجلس خوب عمل کرده است، بیان کرد: در تصویب قوانین این مجلس خوب عمل کرده است که جای تقدیر دارد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: سال پایانی مجلس است و همانطور که رهبر معظم انقلاب روز گذشته به نمایندگان فرمودند باید کارهای عقب مانده را انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات