خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان استان همدان:

حضور مقتدرانه ایران در سطوح بین‌المللی از برکات فتح خرمشهر است

همدان-مسئول بسیج جامعه زنان استان همدان گفت: حضور مقتدرانه ایران در سطوح منطقه‌ای و بین‌المللی از برکات فتح خرمشهر است.
کد خبر: ۹۵۱۵۵۶۸
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فرزانه رضیان در جمع خبرنگاران ضمن تبریک دهه کرامت و تقارن آن با هفته مقاومت و پیروزی وگرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: حضور مقتدرانه ایران در سطوح منطقه‌ای و بین‌المللی از برکات فتح خرمشهر است.

وی بااشاره به دشمنی‌های بی‌شمار با انقلاب اسلامی به خاطر پیشرفت‌های کشور که مرهون رهبری‌های داهیانه امامین انقلاب است، با اشاره به عوامل پیروزی در هشت سال دفاع مقدس و عملیات غرورآفرین فتح خرمشهر اظهار کرد: نگاه الهی، اعتقاد راسخ به آیات نورانی قرآن کریم، ولایتمداری رزمندگان و عمل به فرامین حضرت امام (ره) عامل فتح خرمشهر بود که معمار کبیر انقلاب فرموند «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

مسئول بسیج جامعه زنان استان همدان ادامه داد: ملت ایران با تکیه بر اراده و قدرت الهی توانست در برابر دشمنان پیروز و سربلند بیرون بیاید و به کار بردن جمله کلیدی حضرت امام (ره) که فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، نشانه‌ای بارز در اراده الهی دارد که در فتح خرمشهر نمود پیدا کرد.

وی عنوان کرد: با آزادسازی خرمشهر دژهای متجاوزین بعثی یکی پس از دیگری فرو ریخت و ابتکار عمل رزمندگان اسلام، حامیان ماشین جنگی صدام را شگفت‌زده کرد، پس از آزادسازی شهر خون و قیام، استیلای هویت بین‌المللی انقلاب و جمهوری اسلامی ایران نهادینه شد و امید دشمنان ایران به یأس تبدیل شد.

رضیان افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای دفاع مقدس این است که دفاع پیروزمندانه و افتخار آمیز ملت ایران دفاع مقدس موجب شد تا انقلاب اسلامی به جهانیان معرفی شود و فتح خرمشهر از آن جهت برای ما ارزشمند قلمداد می‌شود که توانستیم از ارزش‌ها و خاک وطن صیانت کنیم.

وی مهمترین محور برنامه‌های سوم خرداد ماه را جهاد تبیین، جهاد امید آفرینی و جهاد خدمت رسانی دانست و افزود: نواخته شدن زنگ مقاومت، گلباران و عطرافشانی قبور شهدا، سرکشی از خانواده معظم شهدا، تکریم رزمندگان، جانبازان و آزادگان عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج در سطح شهرهای استان از جمله برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار