سردار طهماسبی :

معنویت رزمندگان عامل اصلی پیروزی و فتح خرمشهر بود

زنجان _ جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه معنویت رزمندگان عامل اصلی پیروزی و فتح خرمشهر بود، گفت:مقام معظم رهبری (مدظله العالی) امروز نیز بر این مسئله تاکید بسیاری دارند.
کد خبر: ۹۵۱۵۴۱۶
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و حماسه سوم خرداد یادواره شهدا با حضور سردار، جانشین فرمانده سپاه استان و جمعی از مسئولین شهرستانی و مردم شریف و ولایی خرمدره در این شهرستان برگزار شد.

سردار طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر نقطه عطف تاریخ ایران اسلامی، گفت:خرمشهر 575 روز در اسارت ارتش بعث عراق بود و رژیم بعث تمام اقدامات لازم از قبیل ایجاد انواع موانع و استحکامات را انجام داده بود که نیرو‌های ایرانی نتوانند خرمشهر را پس بگیرد.

وی با اشاره به سخنان صدام اگر ایرانی‌ها بتوانند خرمشهر را پس بگیرد کلید بصره را به آن‌ها خواهم داد، عنوان کرد:صدام گمان می‌کرد رزمندگان اسلام نمیتوانند خرمشهر را پس بگیرند در حالی که رزمندگان شهدا با توکل به خداوند متعال، ایستادگی، رشادت، دلاوری و جانفشانی خرمشهر را آزاد کردند.

این مسئول با بیان اینکه حضرت امام راحل (ره) در آن برهه حساس فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد، تاکید کرد:دست یاری خداوند کاملا مشهود و ملموس بود و فتح خرمشهر فتح خاک نبود بلکه فتح ارزش‌های الهی بود.

سردار طهماسبی با بیان اینکه معنویت رزمندگان عامل اصلی پیروزی و فتح خرمشهر بود، تاکید کرد:اکنون با وجود پیشرفت‌های بسیار در حوزه‌های دفاعی و امنیتی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به موضوع معنویت توجه ویژه‌ای دارند و به مسئولین نیز نسبت به این مسئله تاکید می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی، شهید حججی، شهید عجمیان و تمام شهدای عزیز ماحصل تفکر انقلابی هستند، عنوان کرد:شهدا هویت ما هستند و جوانان به این مسئله توجه کنند.

جانشین فرمانده سپاه استان زنجان با اشاره به فضای مجازی و جنگ شناختی ترکیبی دشمن، گفت:جوانان عزیز مراقب باشند چرا که امروز دشمن در فضا سازی علیه روحانیت در جامعه است و به گونه‌ای شرایط را ایجاد می‌کنند که روحانیت در در سال‌های دفاع مقدس هیچ نقشی نداشته است در حالی که بیشترین آمار شهدا نسبت به جمعیت و جامعه آماری را روحانیت تقدیم این مرز و بوم کرده است.

این مسئول خاطر نشان کرد:اخلاص شهدا موجب درخشش نام آن‌ها شده است و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می‌فرمایند: با این ستاره‌ها میشود راه را پیدا کرد.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خرمشهر‌ها در پیش است، افزود:امروز دشمن به جنگ ترکیبی روی آورده است و ما در عرصه‌های مختلف در حال مبارزه با دشمن هستیم.

سردار طهماسبی با بیان اینکه جنگ بین ما و ایادی استکبار و آمریکا، جنگ حق و باطل است، تصریح کرد:این جنگ بنیه و ریشه راهبردی و تمدنی دارد و نباید آن را ساده عنوان کرد و باید در حوزه‌های علمی و فرهنگی جهاد کرد و جوانان خود را قوی و آماده کنند تا دشمن نتواند به اهداف خود که نابودی تفکر انقلاب و جلوگیری از صدور آن است برسد.

ارسال نظرات