مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا:

باید تلاش کرد تا چرخ تولید هیچ کارخانه‌ای از کار نیفتد

مسئول سازمان بسیج کاگری و کارخانجات سپاه کربلا با اشاره به حربه جنگ اقتصادی دشمنان علیه مردم ایران اسلامی افزود: تلاش و اهتمام همه ما بر این است تا چرخ تولید هیچ کارخانه‌ای از کار نیفتد.
کد خبر: ۹۵۱۵۳۱۲
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰

باید تلاش کرد تا چرخ تولید هیچ کارخانه‌ای از کار نیفتد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سید جواد حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا در جلسه شورای سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران  ضمن گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر ر با تاکید بر برگزاری مستمر جلسات هماهنگی های بیشتر گفت: در این جلسات با هم فکری و هم افزایی می توان به نتیجه هر چه مطلوبتر برای رفع موانع تولید و مشکلات فعالین عرصه کار و تولید استان مازندران دست یافت.

مسئول سازمان بسیج کاگری و کارخانجات سپاه کربلا با اشاره به حربه جنگ اقتصادی دشمنان علیه مردم ایران اسلامی افزود: تلاش و اهتمام همه ما بر این است تا چرخ تولید هیچ کارخانه‌ای از کار نیفتد و به وضعیت معیشت، رفاه و سلامت کارگران رسیدگی نماید.

حسینیان تصریح کرد: در این جنگ نابرابر اقتصادی و هجوم فرهنگی دشمن این کارفرمایان و کارگران بودند که ایثار گونه و با کار شبانه روزی پای کار ایستادند و با ابتکار عمل و کار جهادی در راه آبادی و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش میکنند.

وی ادامه : سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران با برنامه ریزی بر اساس شناسایی نقاط قوت و ضعف و زیست بوم استان توانستند بسیاری از تهدیدها را شناسایی و به فرصت تبدیل نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار