بیانیه قشر علوی و فاطمی بسیج دانش آموزی استان البرز در محکومیت تحریم بسیج دانشجویی توسط اتحادیه اروپا

قشر علوی و فاطمی بسیج دانش آموزی استان البرز در محکومیت تحریم بسیج دانشجویی توسط اتحادیه اروپا بیانه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۱۵۲۲۹
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، قشر علوی و فاطمی بسیج دانش آموزی استان البرز در محکومیت تحریم بسیج دانشجویی توسط اتحادیه اروپا بیانه ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است:

 

بیانیه قشر علوی و فاطمی بسیج دانش آموزی استان البرز در محکومیت تحریم بسیج دانشجویی توسط اتحادیه اروپا

 

بسیجیان دانشجو هنگام زلزله در گروه های جهادی، هنگام شیوع بیماری در کارگاه های تولید ماسک و دستکش و ضدعفونی اماکن و غیره و هنگام دست تنگی با توزیع کمک مومنانه، هنگام اغتشاش و دفاع از وطن به عنوان مدافع امنیت، هنگام دفاع از ارزش ها و ناموس به عنوان مدافع حرم، هنگام رشد و بالندگی کشور در شرکت های دانش بنیان، هنگام روشنگری و حرکت عمارگونه در عرصه مجاهد تبیین و هنگام فساد و رانت و ترک فعل مسئولین به صورت مطالبه گر، برای قلب مردم مستضعفین جهان، امید و انگیزه اند و در چشم به ظاهر مدافعین حقوق بشر، تحریم می شوند.

به نقل از شهید آوینی : ” حزب اللهی” بودن و بسیجی بودن را باهمه ی تراژدی هایش دوست دام.

یک موج از دریای خروشان و نهضت جهانی مستضعفان در بسیج، با عنوان پرافتخار بسیج دانشجویی که با بصیرت و موضع گیری های صحیح و به جا، خدمات و حرکت های زیبا، ماندگار و موثری را در کارنامه ی عملکرد خود دارد، امروز توسط یکی از ایادی کفر و استکبار که زبان مجسم شیطان شده اند، تحریم گشت.

خواهران و برادرانم، طوبی لکم؛ که در راستای فرمایش ولی امر مسلمین جهان شما حتی ذره ای مخرج مشترک با دشمنان بشریت و جهان اسلام پیدا نکرده اید و صبر و استقامت شما افسران گام دوم در مسیر حق، ناله های افول و زوال اتحادیه ی اروپا را در آورد.

قشر علوی و فاطمی بسیج دانش آموزی استان البرز این حرکت نابخردانه و عنادجویانه ی تحریم بسیج دانشجویی توسط اتحادیه ی اروپا را محکوم می‌کند و تمامی انسان های آزاده و اهل فکر را به مصداق "فبشر عباد الذین یستمعون القول فیتبعون الحسنه" به بررسی عملکرد و دستاوردهای بسیج دانشجویی دعوت می کند، تا بر همگان روشن گردد که هرچه اروپا و جهان غرب از جمله دفاع از حق محرومان، عدالت، آزادی بیان و غیره شعار آن را می دهند، جوانان سرافراز ایران زمین جامه ی تحقق بر آن پوشانده اند.

در این مسیر همواره به آرمان های امام راحل(ره) و منویات مقام معظم رهبری پایبند خواهیم ماند و از تمامی پیروان راستین مکتب حق و مجریان هندسه ی الهی مخصوصا بسیج دانشجویی حمایت می‌کنیم و کنار شما خواهیم ماند.

وفقکم الله لما یحب و یرضی

ارسال نظرات
پر بیننده ها