مسئول بسیج ادارات سپاه حضرت جوادالائمه(ع)؛

کارکنان بسیجی و جهادی نقش مهمی در سالم سازی ادارات دارند

سرهنگ پاسدار حسن خاکسار نیروهای بسیجی را یکی از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی و در محیط ادارات و سازمان ها عنوان کرد و افزود: نیروها و کارکنان بسیجی در سالم سازی محیط سازمان نقش بسیار مؤثری دارند.
کد خبر: ۹۵۱۵۰۳۵
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹

سرهنگ حسن خاکسار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: بسیج ادارات و کارمندان دو وظیفه مهم جهت رضایتمندی و ایجاد امید آفرینی در مردم برعهده دارند که آنها را در دستور کار خود قرار داده اند.

وی خاطر نشان کرد: به منظور تحقق فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری نسبت به جذب حداکثری بسیجیان، بسیج کارمندان استان خراسان شمالی توانست با جذب ۸۵ درصدی جامعه هدف ررا از آن خود کرده

مسئول بسیج کارمندان سپاه حضرت جوادالائمه(ع)بیان داشت: از وظایف تخصصی بسیج ادارات کادرسازی مدیران تراز انقلاب اسلامی است که در این خصوص جلسات و کارگاههای متعددی جهت آموزش برگزار شده است و همه مدیران و روسای دستگاههای اجرایی از این دوره ها بهره مند شدند.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این دوره ها تقویت بنیه های اعتقادی، اخلاقی و بصیرتی فرماندهان ، توجیه برنامه های سازمان و برطرف شدن ابهامات در اجرای برنامه هاست.

وی تجهیز، بکارگیری آحاد کارمندان در مقابل حوادث طبیعی و غیر طبیعی، سازماندهی، تکریم ارباب رجوع، بهبود روابط درون سازمانی از طریق گسترش فرهنگ بسیجی را از دیگر وظایف سازمان بسیج کارمندان دانست.

سرهنگ حسن خاکسار داشت: یکی از برنامه های اثرگذار سازمان بسیج کارمندان که مقام معظم رهبری نیز در هفته بسیج سال گذشته بر آن تاکید داشت، برگزاری میزهای خدمت است که در این راستا توانستیم از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۱۴میز خدمت را در سراسر استان برگزار کنید

مسئول بسیج کارمندان سپاه حضرت جوادالائمه(ع)بیان داشت: همچنین با برگزاری میز خدمت در حاشیه شهرها و محله های اسلامی بسیج محلات، مساجد و حسینیه ها امکان ارتباط چهره به چهره مردم با مسئولین را فراهم کردیم تا مردم بتوانند مشکلات خود را با مسئولین مطرح کنند.

وی افزود: یکی از کارهایی که در لابه لای جهش تولید دنبال می کنیم و جزو وظایف ماست برگزاری کارگاه ارتقاء سلامت اداری است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار