فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل:

سپاه همیشه و در همه حال در کنار مردم است

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سپاه و بسیج همیشه و در همه حال در کنار مردم است.
کد خبر: ۹۵۱۴۸۹۲
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲

سپاه همیشه و در همه حال در کنار مردم است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل روز چهارشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان اردبیل با بیان اینکه سپاه و بسیج همیشه و در همه حال در کنار مردم بوده و خواهد بود، افزود: مجموعه عظیم سپاه و بسیج خود را خادم ملت بزرگ ایران می‌دانند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل اظهار کرد: سپاه و بسیج بدون منت به مردم خدمت می‌کنند و به این خادمی افتخار می‌کنند، چرا که رضای خدا در رضایت مردم است.

وی با اشاره به خدمات سپاه و بسیج بیان کرد: این مجموعه ولایی پس از جنگ تحمیلی به پادگان‌ها بازنگشت بلکه تمام تلاش خود را معطوف خدمت به مردم و توسعه کشور کرد که نمونه بارز این اقدامات حضور بسیجان در عرصه‌های مختلف از جمله محرومیت‌زدایی، آبرسانی به مناطق محروم و مبارزه با ویروس کرونا بود.

سردار غلامحسین محمدی اصل ادامه داد: سپاه و بسیجیان مردم‌داری، مردم‌یاری و مردم‌نوازی را وظیفه خود می‌دانند چرا که ملت ایران در تمامی صحنه‌های انقلاب حضوری پرشور داشته و شایسته بهترین‌ها هستند.

وی با تبریک فرا رسیدن سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر در سال ۱۳۶۱ گفت: ۲۲۰ رزمنده از استان اردبیل در عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر حضور داشتند که ۸۵ نفر از جوانان غیرتمند این دیار در این عملیات به درجه رفیع شهادت نائل شدند و ۱۲۸ رزمنده نیز مجروح و جانباز شدند.

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران عملیات‌ مختلفی را برای آزادسازی خرمشهر انجام دادند و سرانجام در عملیات بیت‌المقدس که در دهم اردیبهشت ماه با مرکزیت قرارگاه کربلا اجرا شد، خرمشهر پس از ۱۹ ماه اشغال در سوم خرداد سال ۱۳۶۱ به تصرف رزمندگان اسلام درآمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار