راه اندازی کارخانه خوراک دام بردسیر بعد از 10 سال توقف

حجت قاسمپور مسول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان گفت کارخانه خوراک دام بردسیر بعد از قریب به ده سال تعطیلی توسط سرمایه گذار جدید در حال راه اندازی می باشد.
کد خبر: ۹۵۱۴۸۳۳
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، حجت قاسمپور مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان گفت کارخانه خوراک دام بردسیر بعد از قریب به ده سال تعطیلی توسط سرمایه گذار جدید در حال راه اندازی می باشد.

قاسمپور بعد ار بازدید میدانی از این کارخانه از روند راه اندازی کارخانه ابراز امیدواری کرد و گفت امروز بسیج مهندسین صنعت و معدن در کنار واحدهای صنعتی و معدنی استان تمام هم و غم خود را پیگیری مشکلات واحدها جهت احیاء و رفع مشکلات میداند قاسمپور افزود دامپروری در منطقه بردسیر و استان کرمان نقش مهمی در اقتصاد و اشتغال دارد و از اینرو وجود کارخانه خوراک دام بردسیر برای دامپروران نقش کلیدی ای در منطقه خواهد داشت.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان در پایان گفت امروز مشکلات و موانع موجود که در مسیر احیاء این کارخانه قرار دارد توسط سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان شناسایی شد و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با استفاده از همه ظرفیتهای استان در کوتاهترین زمان مشکلات موجود را رفع کنیم و انشاالله به زودی شاهد شروع تولید کارخانه با حداکثر ظرفیت خود خواهیم بود.

انتهاي پيام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار