برگزاری جشن روز دختر در شهرستان فیروزکوه

جشن روز دختر با حضور ۴۰ دانش‌آموز دختر تحت‌پوشش کمیته امداد با کمک حامیان ،خیرین ، سپاه پاسداران شهرستان فیروزکوه و مجموعه تالار فیروزه در فیروزکوه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۴۶۸۳
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان فیروزکوه؛ رییس کمیته امداد فیروزکوه در این مراسم که در مجتمع آموزشی و رفاهی فیروزه این شهرستان  برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این مراسم آشنایی دختران  تحت پوشش با مسائل فرهنگی است.

عباس دهباشی افزود: برای تهیه هدایای  این مراسم  برای تهیه کارت هدیه، پذیرایی و ...  ۱۵ میلیون تومان به همت حامیان و خیران  هزینه شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه هم اکنون ۱۰۰دختر، تحت‌حمایت کمیته امداد امام خمینی ره فیروزکوه هستند، افزود: از جمعیت  ۱۳۰۰ نفری مددجویان این شهرستان ۶۷۰نفر و قریب به 55 درصد جزو زنان سرپرست خانوار هستند.

مدیر کمیته امداد فیروزکوه گفت: این نهاد به مسائل فرهنگی خانواده‌های تحت‌حمایت توجه ویژه‌ای دارد و همه خدمات این نهاد پیوست فرهنگی دارد.

وی افزود: هدف بر این است در کنار خدمات مادی و توانمندسازی اقتصادی به مسائل فرهنگی و معنوی مددجویان نیز توجه شود و با اجرای برنامه‌های مختلف فرهگی شاهد آثار آن در میان مددجویان باشیم.

دهباشی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی این نهاد با هدف تقویت بنیه اعتقادی و دینی و کاهش آسیب‌های‌اجتماعی خانواده‌های تحت حمایت انجام می‌شود، عنوان کرد: اجرای کلاس‌های آموزشی، دوره‌های مشاوره و راهنمایی، مشاوره‌های تحصیلی، کلاس‌های مهارت‌آموزی، کلاس‌های دینی و قرآنی و سایر برنامه‌های فرهنگی این نهاد با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی میان خانوده‌های تحت حمایت این نهاد اجرا می‌شود.

 

گفتی است؛ ۱۲۰ دانش‌آموز و ۲۰دانشجو از خدمات کمیته امدادشهرستان فیروزکوه بهره‌مند هستند.

 

خبرنگار بسیج/طاهره حاجی مزدارانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار