خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه پنج‌تن حوزه حضرت خدیجه(س) همدان خبر داد

تقدیر از خانواده‌های موفق دارای چند فرزند در توسط پایگاه پنج تن همدان

همدان-فرمانده پایگاه پنج‌تن حوزه حضرت خدیجه(س) همدان گفت: در راستای تشویق خانواده‌ها به فرزندآوری این پایگاه طی مراسمی از خانواده‌های دارای چند فرزند تقدیر به عمل آورد.
کد خبر: ۹۵۱۴۵۰۷
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵

فرح نجفی آلام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک دهه کرامت اظهار کرد: به مناسبت آغاز دهه کرامت جشن ولادت اخت‌الرضا(س) و روز دختر با حضور بسیجیان برگزار شد.

وی بیان کرد: هر خانواده باید بر اهمیت امر فرزندآوری واقف باشد و در این راستا پیرو سخنان مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) عمل کند، فرزندآوری باعث افزایش نیروی جوان در جامعه است.

فرمانده پایگاه پنج‌تن حوزه حضرت خدیجه(س) همدان تصریح کرد: به همین منظور باید از خانواده‌های دارای چند فرزند تجلیل به عمل آید و همچنین در صورت امکان تسهیلات ویژه‌ای برای آنان در نظر گرفته شود تا دیگر خانواده‌ها به این سمت تشویق شوند و ترسی از زندگی با چند فرزند نداشته باشند.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی در هفته‌ جمعیت نیز در راستای تشویق خانواده‌ها به فرزندآوری گفت: این پایگاه طی مراسمی برای تشویق خانواده‌ها به فرزندآوری از خانواده‌های دارای چند فرزند تقدیر به عمل آورد.

نجفی آلام عنوان کرد: امید است در ایام ولادت بانو فاطمه معصومه(س) با توسل به ایشان گام‌های مستحکم‌تری در این مسیر برداشته شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار