مسئول کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن سمنان عنوان كرد

هم‌افزایی با دستگاه‌های اجرایی در امر محرومیت‌زدایی در دستور کار قرار دارد

محمودی مسئول کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن سمنان در مورد دیدار با مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان سمنان اظهار کرد: این دیدار به‌ منظور هم‌افزایی با دستگاه‌های متولی در امر محرومیت‌زدایی در شهرستان سمنان و همچنین مشارکت تخصصی در برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۴۴۲۴
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج،محمودی مسئول کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن سمنان در مورد دیدار با مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان سمنان اظهار کرد: این دیدار به‌ منظور هم‌افزایی با دستگاه‌های متولی در امر محرومیت‌زدایی در شهرستان سمنان و همچنین مشارکت تخصصی در برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی سمنان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این دیدار طرفین با یکدیگر در مورد برنامه‌های اجرایی به مناسبت دهه کرامت، روز سوم خرداد «فتح خرمشهر»، مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، روز جهاد کشاورزی و اجرای رزمایش جهادگران فاطمی سه گفت‌وگو کردند و مقرر شد ظرفیت‌های مشترک بین دو قشر برای اثرگذاری هر چه بیشتر این برنامه‌ها به کار گرفته شود.

محمودي با اشاره به اشتیاق این مجموعه برای همکاری با اقشار تخصصی ازجمله بسیج جامعه پزشکی گفت: کانون بسیج مهندسین شهرستان سمنان آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی تخصصی در حوزه‌های مختلف و مرتبط دارد.

انتهاي پيام/

ارسال نظرات