کارگاه یک روزه‌ی توانمندسازی در استان کرمانشاه

کارگاه یک روزه‌ی توانمندسازی مدیران کانون‌های بسیج هنرمندان شهرستان‌ها و مسئولین انجمن‌های تخصصی هنری و ادبی سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه و جلسه توجیهی ابلاغ برنامه‌های سال ۱۴۰۲ در مورخ ۱/ ۳ / ۱۴۰۲ برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۴۴۲۲
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ کارگاه یک روزه‌ی توانمندسازی مدیران کانون‌های بسیج هنرمندان شهرستان‌ها و مسئولین انجمن‌های تخصصی هنری و ادبی سازمان بسیج هنرمندان استان و جلسه توجیهی ابلاغ برنامه‌های سال ۱۴۰۲ در مورخ ۱/ ۳ / ۱۴۰۲ برگزار شد.
در این کارگاه یک روزه توانمندسازی تحت عنوان( طرح شهید همدانی) که در سالن جلسات سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه برگزار شد در ابتدا توسط جناب سرهنگ افشین آزادی مسئول سازمان بسیج هنرمندان ضمن خیرمقدم و تبریک دهه کرامت ، روز دختر و گرامیداشت سالروز عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر ، درخصوص برنامه های کانونها و نیز کنگره شهدای استان توضیحاتی ارائه گردید . در این کارگاه سپس جناب سرهنگ اکبری رییس مرکز راهبردی اقشار و متخصصین سپاه استان در خصوص سند راهبردی اعتلای بسیج و نقش هنرمندان و کانون ها در تحقق این سند توضیحات مبسوطی ارائه گردید . در ادامه توسط حاج آقا عزتی سرمربی صالحین سازمان بسیج هنرمندان در خصوص مباحث تربیتی و تهذیب اخلاق بویژه در بدنه بسیجیان هنرمند به ایراد سخن پرداختند و در پایان سرگرد قاسمی کارشناس طرح و برنامه سازمان بصورت تخصصی به تشریح ابلاغ برنامه های سال و ضرورت اجرای این برنامه بر اساس زمانبندی پرداختند .
در این کارگاه یک روزه سرهنگ آزادی به اجرای ۴ جشنواره هنری استانی در سال جاری اشاره داشتند و افزودند به یاری خدا اجرای این جشنواره های استانی در دستور کار سازمان بسیج هنرمندان استان می باشد .

ارسال نظرات