در راستای تحقق اشتغال پایدار و بهبود فضای کسب و کار صورت گرفت

برگزاري نشست هم انديشي با مدیرعامل شرکت احداث مجتمع های صنفی شهرستان مهدیشهر

در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی ، کمک به رشد اقتصادی، اشتغال پایدار و بهبود فضای کسب و کار جلسه ای فی مابین مسئولین سازمان بسیج اصناف و بازاریان و سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان سمنان، با مدیرعامل شرکت احداث مجتمع های صنفی شهرستان مهدیشهر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۱۴۴۲۰
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج،در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی ، کمک به رشد اقتصادی، اشتغال پایدار و بهبود فضای کسب و کار جلسه ای فی مابین مسئولین سازمان بسیج اصناف و بازاریان و سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان سمنان، با مدیرعامل شرکت احداث مجتمع های صنفی شهرستان مهدیشهر برگزار گردید.

این جلسه جهت کمک به رفع موانع احداث شهرک صنفی خلیج فارس در شهرستان مهدیشهر و همچنین ارائه راهکارهای عملی بمنظور پیشرفت فیزیکی سریع و هماهنگی با ادارات و سازمان های ذیربط انجام گرديد.

شرکت احداث مجتمع های صنفی شهرستان مهدیشهر با بهره گیری از کارشناسان اتاق اصناف،اتحاديه ها، ادارات و سازمان های ذیربط با انجام طرح مطالعاتی از سال ۹۰ نسبت به ارائه طرحی جامع، در خصوص ساماندهی اصناف شهرستان اقدام و در حال حاضر فاز اول شهرک صنفی خلیج فارس در غالب مجتمع ده هکتاری صنوف مرتبط با صنعت ساختمان و خودرو با اخذ مجوزهای لازم شروع به کار نموده است.

عملیات اجرایی این شهرک در سال۹۵ آغاز ، و با هزینه ای بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار و احداث ۴۰۰ واحد صنفی می تواند زمینه اشتغال پایدار حداقل ۱۰۰۰ نفر را فراهم نماید.

انتهاي پيام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار