مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج:

دفاع مقدس یک گنج بزرگِ کمتر شناخته شده است/فرهنگ دفاع مقدس را به درستی در جامه معرفی کنیم

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج گفت: دفاع مقدس یک گنج تمام عیار برای ایران است و اگر به درستی از آن استفاده نکنیم در زیر خروارها خاک مدفون می‌شود.
کد خبر: ۹۵۱۴۳۹۴
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار مجید سوری در اختتامیه جشنواره ره‌آورد سرزمین نور ضمن گرامیداشت سالروز آزاد‌سازی خرمشهر اظهار کرد: این عملیات یک فتح بزرگ بود که نماد مقاومت و ایثار ملت شریف ایران است.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی الگوی جدیدی از حاکمیت معرفی شد و تمام جنگ‌های نرم و سرد در راستای این بود که این الگوی حکومتی به دنیا معرفی نشود.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج با بیان اینکه سنگ‌اندازی‌ها در مسیر حکومت اسلامی از زمانی شروع شد که دشمن متوجه اهمیت این سبک حکومت‌داری شد، گفت: دشمن ترسید که ملت‌هایی که تشنه مبارزه با استکبار هستند از این مدل حکومت‌داری پیروی کنند و در نهایت نیز نظام استکباری با شکست مواجه شود، بنابراین جنگ سرد و انواع جنگ‌های شناختی را بر علیه این ملت راه انداختند.

وی افزود: جنگ شناختی و جنگ ترکیبی با هدف ناکارآمد جلوه دادن انقلاب اسلامی توسط دشمن علیه جمهوری اسلامی راه‌اندازی شد.

سوری با بیان اینکه باید واقعیت‌ها بیان شود، عنوان کرد: باید جوانان با فهم و بینش خود در این جنگ متوجه حقانیت‌های انقلاب اسلامی و تلاش دشمن برای مبارزه با این مهم، شوند.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج با بیان اینکه از برخی از سرمایه‌های کشور در راستای پیروزی در جنگ نرم به درستی استفاده نشده است، گفت: اردوی راهیان نور یکی از سرمایه‌های بزرگی است که ما به درستی نتوانستیم از آن استفاده کنیم تا جوانان و نسل جدید را با رشادت‌های رخ داده در دفاع مقدس به نحو احسن آشنا کنیم.

وی افزود: دفاع مقدس یک گنج تمام عیار برای ایران است و اگر به درستی از آن استفاده نکنیم در زیر خروار‌ها خاک مدفون می‌شود، بنابراین باید از این گنج به درستی استفاده شود تا دیگران بهره‌برداری دیگری از آن نداشته باشد.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج با بیان اینکه دشمن بسیار تلاش کرد تا جای شهید و جلاد را عوض کند، اظهار کرد: باید از گنج راهیان نور به درستی استفاده شود تا دشمن نتواند جای جلاد و شهید را عوض کند.

وی افزود: زبان هنر یکی از ابزار‌هایی است که می‌تواند این گنج بزرگ دفاع مقدس را به درستی نشان دهد، و امروز اگر برای جوانان ما شبهه‌هایی وجود دارد به دلیل این است که در گذشته نتوانستیم از این گنج به درستی بهره‌برداری کنیم و آن را برای جوانان تبیین کنیم.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج ادامه داد: باید فرهنگ دفاع مقدس و مفاهیم ارزشمند آن را به درستی در جامعه بیان کنیم، اما متاسفانه ما در این مسیر بسیار عقب هستیم و نتوانستیم به درستی، حقیقت این فرهنگ را به ملت ایران نشان دهیم و برای تحقق این مهم نیازمند همکاری و اقدامات گسترده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار