به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر:

مدیرکل دامپزشکی یزد با خانواده شهید محمود تیموری آسفیچی بخش آسفیچ بهاباد دیدارکرد

به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد ساروز آزاد سازی خرمشهر و آغاز دهه کرامت دکتر علی فاتحی نیا با خانواده شهید محمود تیموری دیدار کردند.
کد خبر: ۹۵۱۴۳۹۲
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد ساروز آزاد سازی خرمشهر و آغاز دهه کرامت ودر خلال اردوی جهادی دامپزشکی شهرستان بهاباد دکتر علی فاتحی نیا به همراه نماینده، ولی فقیه، در اداره دامپزشکی یزد حراست، معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان و همچنین رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ومعاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه درجهاد کشاورزی وفرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با خانواده شهید محمود تیموری دیدار کردند.
مدیر کل دامپزشکی استان یزد دراین دیدار درسخنانی ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه سلام الله علی‌ها وآغاز جشن‌های دهه کرامت وروز دختر مهم‌ترین سرمایه این نظام را خانواده‌های با بصیرت شهدا و ایثارگران، دانست و گفت: امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران، مرهون خون شهدا است و خدا را شاکریم در مملکتی زندگی می‌کنیم که مبتنی بر دین اسلام و آموزه‌های دینی است.
فاتحی نیا تکریم خانواده شهدا و ایثارگران را ضرورتی مهم در راستای قدرشناسی از آن‌ها برشمرد و با تقدیم لوح سپاس به یادگاران شهدا و ایثارگران از آن‌ها خواست تا در راهی که شهدا در پیش روی‌شان گشوده‌اند گام نهاده و با تمام توان در راه تحقق اندیشه‌های‌شان تلاش کنند.
ایشان درپایان گفت: شهدا بهترین گزینه برای الگو برداری همه اقشار به ویژه نسل امروز هستند که پیروی از منش و راهشان موجب سعادت و کمال خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات