پادزهر مقابله با جنگ ترکیبی دشمن« جهاد تبیین» است/ ستون فقرات جنگ ترکیبی «فریب و نیرنگ» مردم است

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در نشست خبری با موضوع «جهاد تبیین» گفت: امروزه دشمن با راه اندازی جنگ ترکیبی به دنبال القای ناامیدی در جامعه است که پادزهر آن نیز به تعبیر رهبر انقلاب جهاد تبیین است.
کد خبر: ۹۵۱۴۲۵۵
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در نشست خبری با اصحاب رسانه ، ستون فقرات این جنگ ترکیبی را فریب، نیرنگ، سیاه‌نمایی و دمیدن در طبل ناامیدی دانست و افزود که ما باید با تلاش خود به جنگ رسانه ای و شناختی دشمن پیش برویم.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین رستگار   می گوید: همانطور که دشمن در جنگ سخت و نیمه‌سخت شکست خورده در این جنگ نیز شکست خواهد خورد زیرا خداوند نیز وعده داده که پیروزی با جبهه حق است و در همین جهت در استان خوزستان و با محوریت نماینده ولی فقیه در خوزستان قرارگاهی به عنوان «جهاد تبیین» ایجاد شد.

 

وی افزود: این قرارگاه در حوزه های مختلف فعالیت می کند و برای اقشار متفاوتی برنامه دارد؛ بر اساس ابلاغیه‌های قرارگاه جهاد تبیین، کارگروهی ویژه روحانیت نیز تشکیل شده که با حضور سازمان‌تبلیغات، اوقاف، مدیریت حوزه علمیه و شورای سیاست‌گذاری و سایر مجموعه‌هایی که در حوزه روحانیت در سپاه استان کار می کنند فعال است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان همچنین گفت: در حوزه سیاسی و بصیرتی هم بیش از ۱۲ هزار نشست بصیرتی در استان برگزار می شود که در حوزه تبیین و جایگاه ولایت است؛ این موضوع به لحاظ عملی هم برای ملت جا افتاده تاجایی که حاضرند جانشان را در طبق اخلاص بگذارند.

 

این مقام مسئول وظایف رسانه ها را در حوزه جهاد تبیین بسیار مهم برشمرد تا با عمل به رسالت خود و بیان صادقانه موضوعات نیرنگ دشمنان را برای تاثیر گذاری بر ذهن جامعه ایرانی و تغییر هویت مردم خنثی کنند.

 

او در ادامه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص فیلترینگ برخی شبکه های خارجی گفت: کشور ما مورد هجمه بی در و پیکر جهان غرب به هویت و فرهنگ کشورمان است و بارها نیز به شبکه های اجتماعی خارجی گفته شده باید قانون مند در ایران فعالیت داشته باشند اما آنها مطلقا زیر بار نمی روند زیرا به دنبال بر اندازی هستند و این موضوعی است که هیچ حکومتی برای خود نمی پسندد.

 

دبیر قرارگاه جهاد تبیین خوزستان در پایان نیز یادآور شد که همایش بزرگ طلایه داران جهاد تبیین در روز پنج شنبه مورخ ۴ خرداد ۱۴۰۱ در تالار اجتماعات امام رضا شهرک نفت با حضور اساتید و مربیان جهاد تبیین سراسر استان و سخنرانی حجت الاسلام رفیعی برگزار می گردد.

پادزهر مقابله با جنگ ترکیبی دشمن« جهاد تبیین» است/ ستون فقرات جنگ ترکیبی «فریب و نیرنگ» مردم است

 

پادزهر مقابله با جنگ ترکیبی دشمن« جهاد تبیین» است/ ستون فقرات جنگ ترکیبی «فریب و نیرنگ» مردم است

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار