کارگاه آموزشی ویژه واسطین خیر در امر ازدواج آسان در محله‌های تهران برگزار شد

معاون اجتماعی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: کارگاه آموزشی ویژه واسطین خیر در امر ازدواج آسان در محله‌های تهران برگزار شد
کد خبر: ۹۵۱۳۹۸۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴

سرهنگ حسین حیدری روز یکشنبه در سالن اجتماعات شهید جنگروی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران درگفت گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران، با تشریح طرح نهضت ازدواج آسان اظهار داشت: برنامه‌ای که امروز در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) شکل گرفته طرح نهضت ازدواج آسان است که با حضور همان واسطین خیر است.

معاون اجتماعی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران افزود: این واسطین خیر که در استان تهران با استعداد ٢۵٠ نفر از سرشبکه های مدیریتی استان تهران فعال‌انددر امر ازدواج قرار است فعالیت‌هایی را به سرانجام برسانند.
وی تصریح کرد:البته این واسطین خیر خصوصیاتی دارند که توسط اقای دکتر فتاحی از اساتید دانشگاه تهران قرار است کارگاه آموزشی برای این عزیزان برگزار گردد و با این ویژگی‌ها آشنا شوند.
سرهنگ حیدری عنوان کرد:این بزرگواران در شبکه مدیریتی که در حوزه و پایگاه و سرزمین موقعیت جغرافیایی‌شان است در طرح نهضت آسان کار را شروع می‌کنند و به شناسایی دختران و پسرانی که قرار است ازدواج کنند می‌پردازند و اقداماتی در خصوص ازدواج آسان شکل می‌گیرد.
وی خاطرنشان کرد:واسطین خیر کسانی هستند که می‌تواند امام جماعت یک مسجد و یا مدیر محله‌ای باشد و یا به صورت فامیلی این اتفاق شکل بگیرد.
معاون اجتماعی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم در استان تهران این است که در ٩۵ محله کم برخوردار و محله‌های اسلامی این واسطه‌های خیر بخ انجام ظیفه می‌پردازند که متشکل از خواهران و برادرانی هستند که به عنوان سرشبکه حوزه و پایگاه و ناحیه قرار است حضوری جدی در این عرصه داشته باشند.
وی تصریح کرد:این کارگاه به مدت ۴ ساعت برای عزیزان برگزار خواهد شد و از فردای برگزاری این کارگاه قرار است مطالبی که در این کارگاه مورد بررسی قرار گرفته برای عزیزان در حوزه و پایگاه پیرامون طرح نهضت ازدواج آسان تبیین شود.

خبرنگار میثم پاشنگ 

ارسال نظرات